اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا مهرماه صورت می‌گیرد

هوشمندسازی 200 کلاس پایه ششم در استان قم

رئیس اداره فناوری اطلاعات و آمار اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از هوشمندسازی 200 کلاس پایه ششم در استان قم تا مهرماه امسال خبر داد.

هوشمندسازی 200 کلاس پایه ششم در استان قم

غلامحسین احمدوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه از اعتبارات ملی در هوشمندسازی مدارس استفاده شده است، گفت: تا کنون بیش از هزار کلاس در غالب 315 مدرسه با همکاری اولیاء و خیرین هوشمند سازی شده است.

وی با اشاره به استقبال والدین از طرح هوشمندسازی مدارس، خاطرنشان کرد: میزان همکاری والدینی که در این زمینه مشارکت کردند بسیار بیشتر از اعتبارات ملی و استانی بوده است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و آمار اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به تأثیر هوشمندسازی مدارس در یادگیری دانش‌آموزان تصریح کرد: شیوه کار مربیانی که برای آموزش دروس از تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی استفاده می‌کنند قابل مقایسه با مربیانی که به صورت سنتی تدریس می‌کنند، نیست.

وی اضافه کرد: عملکرد‌ دانش آموزان در مدارس هوشمند در یادگیری درس‌ها و آشنایی با تجهیزات رایانه‌ای فوق‌العاده بیشتر است و دانش آموزان در این مدارس ضمن اینکه با این تجهیزات آشنا می‌شوند میزان یادگیری آنان نیز بیشتر می‌شود.

احمدوند اذعان کرد: با توجه به اعتباراتی که در اختیار ما قرار می‌گیرد نسبت به هوشمند سازی تمام مدارس اقدام خواهیم کرد.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و آمار اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به هوشمندسازی مدارس در پایه ششم، بیان کرد: 630 کلاس در پایه ششم در استان داریم که هوشمند سازی 200 کلاس باقی مانده است و تا اول مهر این 200 کلاس باقی مانده هم هوشمند سازی خواهند شد.

وی در پایان ابراز داشت: اولیای دانش‌آموزان باید بهره‌گیری از شیوه‌ها و تجهیزات آموزش نوین را مطالبه کنند و این مسئله منجر به تشویق و ترغیب مربیان و مدیران برای هوشمندسازی مدارس می‌شود.

انتهای پیام/2258/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول