اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکید کرد

اختصاص اعتبارات لازم و تسریع در اجرای عملیات بزرگراه تبریز ـ اهر

فرماندار اهر جاده اهر ـ تبریز را یکی از شاهراه‌های گردشگری و ارتباطی بین مرکز استان و مناطق گردشگری و استان‌های همجوار و مناطق مرزی برشمرد و تسریع در اجرای عملیات این پروژه و اختصاص اعتبارات لازم را از خواسته‌های اصلی اهالی منطقه برشمرد.

اختصاص اعتبارات لازم و تسریع در اجرای عملیات بزرگراه تبریز ـ اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جمع مسئولان ادارات شهرستان اهر اظهار کرد: در زمینه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و احترام به اعتماد مردم در 24 خرداد به دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور باید حمایت از دولت سرلوحه برنامه‌های کاری مسئولان و ادارات باشد.

وی با اشاره به حماسه حضور در انتخابات 24 خرداد افزود: باید همه مسئولان در کنار دولت با وحدت و همدلی در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت و توسعه میهن اسلامی تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری را در تعامل مثبت با دولت جامه عمل پوشانده و برای پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف گام‌های عملی بردارند.

صدیقی فضای به وجود آمده در کشور را فضای امید و نشاط و برادری عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد، با وحدت و همدلی و تعامل مثبت قوای مختلف بیش از پیش این روحیه همکاری و وحدت در کشور به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

این مقام مسئول نقش خبرنگاران را در تنویر افکار عمومی و انعکاس تلاش‌های انجام شده برای پیشرفت و توسعه و عمران و آبادانی شهرمان بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای بسیار بزرگ و مهمی در حوزه‌های مختلف عمرانی شهری و روستایی، ایجاد زیرساخت‌ها انجام شده است.

صدیقی افزود: همچنان که معرفی به موقع اعضای کابینه در کمترین زمان ممکن انجام شد دولت در حل مشکلات عمومی مردم نیز قطعا پیشقدم خواهد بود و همه ادارات و نهادها و مردم ضمن حمایت از برنامه‌های دولت تدبیر و امید در تحقق این امر تلاش مضاعف خواهند داشت.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان اهر در بخش‌های مختلف کشاورزی، معدن، گردشگری، صنایع تبدیلی و زمینه تولیدات باغی و فرآورده‌های لبنی و گوشتی اظهار امیدواری کرد، با توجه به نیاز عمومی منطقه به علت آسیب جدی زیرساخت‌های منطقه با وقوع زلزله سال گذشته خواستار عنایت ویژه دولت یازدهم به منطقه ارسباران و شهرستان اهر شد.

وی جاده اهر ـ تبریز را یکی از شاهراه‌های گردشگری و ارتباطی بین مرکز استان و مناطق گردشگری و استان‌های همجوار و مناطق مرزی برشمرد و تسریع در اجرای عملیات این پروژه و اختصاص اعتبارات لازم را از خواسته‌های اصلی اهالی منطقه برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تسریع در اتمام این پروژه یکی از خواسته‌های اصلی اهالی منطقه و دغدغه مردم و مسئولان شهرستان مرتفع شود.

انتهای پیام/60001/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول