اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان ووشو جهان:

استان البرز در ورزش‌های رزمی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد

قهرمان ووشو جهان گفت: استان البرز در رشته‌های رزمی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

استان البرز در ورزش‌های رزمی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد

حمید رضا قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: جوانان ایران به دلایل مختلف در رشته‌های ورزشی انفرادی به ویژه رشته‌های رزمی استعداد و توانمندی‌های بالایی دارند.

وی تصریح کرد: زمانی که به نتایج رقابت‌های ورزشکاران ایرانی در رقابت‌های آسیایی و جهانی نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که نتایج ما در رشته‌های انفرادی به مراتب بهتر از ورزش‌های تیمی است.

وی با اشاره به موفقیت‌های اخیر تیم‌های ملی فوتبال، والیبال و بسکتبال کشورمان در رقابت‌های آسیایی و جهانی گفت: این موفقیت‌ها بسیار ارزشمند بوده و مردم به واسطه آنها خوشحال شدند.

این ورزشکار البرزی متذکر شد: اما باید توجه داشته که ما سال‌ها در رشته‌های ورزشی فوق سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و این سرمایه‌گذاری و توجه بعد از چند دهه محقق شده است.

قلی‌پور ادامه داد: اما در رشته‌های انفرادی به ویژه ورزش‌های رزمی ما سال‌ها است که در میادین آسیایی و جهانی مدال‌های ارزشمندی کسب می‌کنیم و در المپیک بیشترین مدال‌ها را در این رشته‌ها به دست آورده‌ایم.

وی تاکید کرد: بنابراین اگر سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی مناسبی برای این رشته‌ها داشته باشیم، می‌توانیم امیدوار به افزایش موفقیت‌ها بوده و به طور قطع جوانان ما این استعداد را دارند تا در بسیاری از ورزش‌های رزمی در جهان حرف اول را بزنند.

این قهرمان جهان در رشته ورزشی ووشو در ادامه به توانمندی‌های ورزش استان البرز اشاره کرد و گفت: اگر چه استان البرز به تازگی تاسیس شده و در سال‌های گذشته شهرستان‌های این استان بیشتر تحت‌الشعاع تهران قرار داشتند، با این وجود در بسیاری از ورزش‌ها به ویژه رشته‌های رزمی از جمله ووشو جوانان البرزی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

قلی‌پور با تاکید بر اینکه با بها دادن به جوانان استان البرز می‌توان از آنها انتظار کسب عناوین و افتخارات بین‌المللی داشت، بیان کرد: به عنوان نمونه در رشته ورزشی ووشو جوانان علاقه‌مند بسیاری در استان البرز و شهرستان کرج هستند که استعداد بسیار زیادی در این رشته داشته و می‌توان برای آینده روی آنها حساب کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک و با افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف ورزشی، استان البرز جایگاه واقعی خود را در ورزش کشور به دست آورد.

لازم به توضیح است، حمیدرضا قلی‌پور ورزشکار البرزی تیم ملی ووشوی کشورمان چندی پیش در مسابقات جام جهانی کلمبیا در وزن 85 کیلوگرم موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی جهان شد.

انتهای پیام/2302/ی30//ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول