اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جاده کرمان ـ چترود همچنان قربانی می‌گیرد

4 کشته و مصدوم در تصادف جاده‌ کرمان - چترود

باز هم دوطرفه و کم عرض بودن جاده کرمان - چترود منجر به کشته و مصدوم شدن چهار تن از هموطنان در این مسیر شد.

4 کشته و مصدوم در تصادف جاده‌ کرمان - چترود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شب گذشته‌ برخورد رخ به رخ دو دستگاه سواری پژو و پراید در جاده کرمان چترود دو کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

افشین قریه‌ملکی فرمانده پلیس راه چترود در تشریح این تصادف‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ساعت 20 و 30 دقیقه شب گذشته یک دستگاه سواری پژو که مسیر کرمان به چترود را طی طریق می‌کرد به علت تجاوز به چپ با خودروی سواری پراید که مسیر چترود به کرمان را می‌پیماید برخورد می‌کند.

وی افزود:‌ در برخورد رخ به رخ این دو خودرو راننده و سرنشین خودرو پراید در دم کشته می‌شوند و دو مصدوم دیگر این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

قریه‌ملکی شیب خطرناک و نامناسب این قسمت از جاده که دید ناکافی از روبه‌رو دارد و خط کشی نامناسب، کم عرض بودن و دوطرفه بودن جاده را از عوامل محیطی این حادثه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: حدود 15 کیلومتر از جاده کرمان ـ چترود به علت وجود روستاهای نزدیک به هم و عبور جاده از میان روستاها و همچنین تمرکز جمعیت در این قسمت از جاده موجب شلوغی مسیر شده است که هر چه سریع‌تر باید جاده دو بانده شود.

فرمانده پلیس راه چترود با توجه به آمار بالای تلفات جانی در این قسمت از مسیر در یک ماه گذشته خواستار تسریع راه‌اندازی لاین یک طرفه رفت این جاده شد.

به گزارش فارس، طی مدت یک ماه گذشته تنها در این تصادف و تصادف قبل آن در این جاده کم عرض و قدیمی 15 نفر کشته و زخمی شده‌اند، اما گویی این تصادف‌ها نیز هشداری به مسئولان برای اتمام فوری طرح تعریض و دو بانده کردن جاده نیست.

طرح دوبانده کردن جاده کرمان چترود سال‌ها است در دستور کار قرار دارد، اما اتمام این طرح بسیار به کندی پیش می‌رود و دلیل اصلی آن نیز از سوی مسئولان کمبود اعتبارات برای این طرح عنوان می‌شود.

انتهای پیام/2446/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول