اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 تهران خبر داد

ساماندهی شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در جنوب تهران

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 تهران از اجرای عملیات لوله‌گذاری معابر اصلی و جمع‌آوری انهار روباز در شبکه معابر شهری این منطقه خبر داد.

ساماندهی شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ابراهیم بابازاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای عملیات لوله‌گذاری معابر اصلی و جمع‌آوری انهار روباز در شبکه معابر شهری این منطقه خبر داد و گفت: عملیات لوله‌گذاری خیابان‌های شهید خوش سیر، کانال گذرنامه، شهید غیوری، درختی، ضلع شرق خیابان شهرزاد حدفاصل میدان شهید بروجردی تا بلوار قدس، بلوار شهید رجایی حد فاصل شهید مداحی تا ترانسفو، ضلع غرب خیابان فدائیان اسلام حدفاصل چهارراه چشمه‌علی تا ابتدای دیلمان و شهرک معلم در محله علائین انجام شد.

بابازاده با اشاره به اینکه 5 هزار و 250 مترطول لوله پلی‌اتیلنی در محل‌های مورد اشاره نصب شده است، خاطرنشان کرد:‌ تعریض معابر، ایمن‌سازی و رفع انباشت زباله‌های شهری از مهمترین اهداف اجرای پروژه لوله‌گذاری است که با جمع‌آوری انهار روباز صورت می‌گیرد.

وی به اهمیت ساماندهی شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در منطقه 20 به عنوان جنوبی‌ترین منطقه و محل سرریز 70 درصد آب‌های سطحی شهر تهران اشاره کرد و افزود: مرمت و بازسازی 24 هزار مترطول از انهار فرسوده در معابر اصلی نظیر جاده ورامین، بلوار سلمان فارسی، شهرک گلها، شهرک دولت‌آباد و ... و احداث کانیو در ضلع شرق ابن بابویه، شهید رجایی و ... از دیگر اقدامات مدیریت شهری برای رفع هر گونه سیلاب و آبگرفتگی در شبکه معابر شهری در زمان بارندگی‌های فصلی است. 

انتهای پیام/2462گ/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول