اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی ساری خبر داد

اعزام کادر پزشکی به مناطق محروم دودانگه و چهاردانگه ساری

رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان ساری از اعزام کادر پزشکی متخصص مرکز استان مازندران به مناطق محروم چهاردانگه و دودانگه ساری خبر داد.

اعزام کادر پزشکی به مناطق محروم دودانگه و چهاردانگه ساری

حسین نادری ورندی در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری، با اشاره به اقدامات انجام شده بسیج سازندگی ساری در حوزه درمانی در ایام ماه مبارک رمضان در ساری اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان طرح ویزیت رایگان با نام 30 شب در 30 مسجد در مرکز استان مازندران انجام شد که این امر مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در طرح ویزیت رایگان در مساجد شهر ساری که با هماهنگی پایگاه‌های مقاومت محلات شهر ساری انجام می‌شد از تیم پزشکی مجرب مرکز استان مازندران برای معاینه افراد به‌کارگیری شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان ساری در ادامه به، به‌کارگیری پزشک متخصص قلب، فوق تخصص داخلی، دندان‌پزشک، روانشناس و پزشک عمومی اشاره کرد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان 3 هزار و 150 نفر ساری از ویزیت رایگان پزشک معالج بهره‌مند شدند.

وی درباره جزئیات اقدامات درمانی گفت: به یک‌هزار و 200 نفر از کسانی که در مساجد معاینه شدند دارو در محل به صورت رایگان تحویل داده شد و 35 بیمار نیز به مراکز درمانی برای درمان رایگان معرفی شدند.

نادری ورندی در ادامه یادآور شد: طرح ویزیت رایگان بسیج سازندگی شهرستان ساری با حضور پزشکان در مناطق محروم دودانگه و چهاردانگه ساری ادامه می‌یابد.

وی در ادامه از طرح ویزیت رایگان افراد بالای 60 سال در کلینک طوبی شهرستان ساری خبر داد و گفت: این طرح برای اولین بار از امروز در مرکز استان مازندران اجرایی می‌شود و در صورت تداوم در روزهای بعد اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/86004/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول