اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مرحله دوم جنبش «تمرد» بحرین/ تسخیر میدان‌های منامه

جنبش تمرد بحرین اعلام کرد مرحله دوم این جنبش تبدیل کردن میدان‌های اصلی منامه به صحنه اصلی اعتراضات عمومی مردم خواهد بود.

مرحله دوم جنبش «تمرد» بحرین/ تسخیر میدان‌های منامه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «العهد»، جنبش تمرد بحرین ضمن دعوت از شهروندان بحرینی برای حضور در تظاهرات امروز تأکید کرد که مرحله دوم این جنبش تبدیل کردن میدان های اصلی منامه پایتخت بحرین به صحنه اعتراضات عمومی مسالمت آمیز خواهد بود.

این جنبش همچنین از مردم خواست با استفاده از خودروهای خود حصاری به دور این شهر تشکیل دهند، در همین راستا متعاقبا طرح جنبش در شرح جزئیات این اقدام از سوی دفتر رسانه ای جنبش ارائه خواهد شد.

این جنبش همچنین با تأکید بر مسالمت آمیز بودن اعتراض ها مردم را از برخورد با مزدوران رژیم آل خلیفه بر حذر داشت.

«شیخ علی سلمان» دبیر کل شورای عمومی جمعیت وفاق بحرین اعلام کرد که تظاهرات مسالمت آمیز جنبش تمرد بیش از انتظارها در به نمایش گذاشتن تظاهرات مسالمت آمیز، با موفقیت روبرو شده است.

وی همچنین با اشاره به بسته شدن تعداد زیادی از مراکز تجاری به صورت داوطلبانه از سوی مردم تأکید کرد که انقلاب مردمی است و وابسته به جریان های سیاسی نیست.

سیخ سلمان همچنین خواستار ادامه تظاهرات مسالمت آمیز تا تحقق دموکراسی در کشور شد و تأکید کرد که دعوت به عصیان مدنی نشان داده که در افکار عمومی تأثیر زیادی دارد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول