اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زاهدان:

26 مرداد ماه روز استقامت آزادگان در برابر ظلم رژیم بعثی است

شهردار زاهدان گفت: 26 مرداد ماه روز استقامت آزادگان در اردوگاه‌های دژخیمانه رژیم بعثی است.

26 مرداد ماه روز استقامت آزادگان در برابر ظلم رژیم بعثی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری زاهدان،‌ 26 مرداد ماه روز شکیبایی مادران، پدران، همسران و فرزندان آزادگانی است که با صبر و بردباری خود توانستند سال‌های غم‌انگیز و سراسر نگرانی دوری از عزیزان خود را تحمل کنند.

شهردار زاهدان با اشاره به سالروز ورود غرورآمیز آزادگان به میهن اسلامی افزود: یکی از روزهای خاطره انگیزی که هرگز از یاد و دل مردم غیور و شهید پرور کشور ایران اسلامی پاک نخواهد شد، روز 26 مردادماه 1369 است.

اسماعیل حسین‌زهی ادامه داد: این روز یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‌ای است که پس از تحمل سال‌ها شکنجه و دوری از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند.

این مسئول اضافه کرد: در این روز باشکوه، مردم ایران شاهد بازگشت آزادگان سرافرازی بودند که پس از تحمل سال‌های سخت و مشقت‌بار دوران اسارت سرانجام قدم به خاک پاک میهن خود گذاشتند.

وی با اشاره به وقایع مختلفی که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی رخ داده است گفت: بعد از انقلاب باشکوه بهمن ماه 1357، موضوع جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین حادثه‌ای بود که از طریق آن، مردم بلند همت ایران به ویژه دلاوران حاضر در میادین جنگ و غیور مردان گرفتار در بند دشمنان، توانستند شکوه و عظمت و اقتدار کشور خود را به جهانیان به اثبات برسانند.

شهردار زاهدان موضوع آزادی اسرای سرافراز جنگ تحمیلی را یکی از برگ‌های پرافتخار کتاب انقلاب مقدس اسلامی دانست و گفت: روز 26 مرداد ماه در تاریخ ایران به یکی از روزهای بزرگ و به یاد ماندنی تبدیل شد، چراکه در این روز مردانی از نسل ایثار و مقاومت با سپری کردن تمامی رنج‌ها و محرومیت‌ها، به سرزمین آباء و اجدادی خود بازگشتند و به تمام قدرت‌های دنیا فهماندند که ایران و ایرانی هرگز در برابر متجاوزگر و ظلم و ستم سر فرود نخواهد آورد.

انتهای پیام/75004/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول