اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر دوگنبدان:

بعضی مسئولان از ارائه اطلاعات لازم به شورا خودداری می‌کردند

عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان این‌که مسئولان شوراها را رقیب خود می‌دانستند، گفت: بعضی از مسئولان از ارائه اطلاعات لازم به شورا خودداری می‌کردند.

بعضی مسئولان از ارائه اطلاعات لازم به شورا خودداری می‌کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، کوکب حاتمی عصر امروز در نشست مشترک میان شورای کنونی و منتخبان جدید شورای شهر دوگنبدان با انتقاد از عدم همکاری برخی مسئولان گچسارانی با شورای شهر دوگنبدان اظهار کرد: مشکلات شورای شهر دوگنبدان در دو گروه دسته خلاصه می‌شود که نخستین آن عدم همکاری مسئولان در ارائه اطلاعات لازم به شوراها بود.

وی افزود: متأسفانه مسئولان اعضای شورا را رقیبان خود می‌دانستند و از ارائه اطلاعات درخواستی و مورد نیاز شورا خودداری کردند، به همین دلیل عملا ما هیچ‌کاره و همه‌کاره بودیم.

حاتمی مشخص نبودن حوزه کاری شوراها را دومین مشکل اساسی شورای کنونی شهر دوگنبدان عنوان کرد و گفت: متأسفانه ملاحظات قانونگذار در قوانین شوراها مشهود بود.

عضو شورای شهر دوگنبدان  ناآگاهی مردم به قوانین شوراها و برخی خواسته‌های نامحدود و نامعقول را از دیگر مشکلات شورا عنوان و ابراز کرد: مشکلات نامعقول برخی مردم به واقعا یکی از مشکلات شورا بود به نحوی که کسی که می‌خواهد بچه به دنیا بیاورد تا کسی که زمین برای قبر بخواهد نیز به شوراها مراجعه می‌کند.

حاتمی با بیان این‌که در برخی مواقع انتظارات نامعقول از ما بهتران شورا را به ستوه می‌آورد، بیان کرد: بسیاری از عوامل و خواسته‌های نامعقول و غیرقانونی از شورا سبب ایجاد جلوه‌ای ناکارآمد از شورا در آیینه دید مردم شد.

وی بزرگترین کار شوراها را به روز کردن حقوق پرسنل شهرداری دانست و تأکید کرد: این اقدام در کمتر شهری در ایران صورت گرفته است و به عنوان مثال در مرکز استان در حال حاضر هشت ماه از عدم پرداخت حقوق پرسنل شهرداری می‌گذرد.

حاتمی آسفالت کردن خانه به خانه محله‌های فقیرنشین گچساران، ایجاد پارک مهرورزی و پیشرفت پارک بانوان را از دیگر اقدامات شورای شهر دوگنبدان دانست.

این عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان با بیان این‌که گچساران در میان دو کلان شهر قرار دارد، اظهار کرد: گچساران دارای زمین‌های مناسب، خوش‌ آب و هوا و مطلوب برای کشاورزی است که بسیاری از افراد چشم طمع به زمین‌های گچساران دوخته‌اند و اعضای شورا در این راه تهدید شدند اما اجازه واگذاری غیر قانونی یک وجب از این زمین‌ها به کسی داده نشد.

حاتمی خاطرنشان کرد: عملکرد شورای فعلی نسبت به شوراهای گذشته دوگنبدان تا حدودی بهتر و قابل قبول‌تر بوده است اما به خاطر کثرت مشکلات کمرنگ دیده شد.

انتهای پیام/82001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول