اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بخشنامه معاون اول رئیس جمهور انجام می‌شود

تداوم موج جابه‌جایی‌ها در استانداری خراسان شمالی

با وجود تاکید معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ممانعت استانداران از هرگونه جابه‌جایی و عزل و نصب‌ها، موج جابه‌جایی‌ها همچنان در خراسان شمالی ادامه دارد.

تداوم موج جابه‌جایی‌ها در استانداری خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، اوایل این ماه بود که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور طی ارسال بخشنامه‌ای به تمامی استانداران از آنان خواسته بود تا از تغییر و عزل و نصب‌ها خودداری کنند.

این در حالی است که استاندار خراسان شمالی چندی است که با اهداف خاص و بیشتر برای ماندگاری خود دست به جابه‌جایی‌های شتاب زده در رده‌های مختلف مسئولیت در این استان می‌زند.

یکی از مهم‌ترین اقدامات استاندار در این راستا، برکناری معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی که در حال مرخصی بود،است که واکنش‌های مختلفی را در استان به دنبال داشته است.

مطلبی 2 برادر خود را در جنگ تحمیلی تقدیم نظام اسلامی کرده و خود از جانبازان و رزمندگان سال‌های دفاع مقدس است و از 10 ماه قبل به عنوان معاون سیاسی مسئولیت خود را در استانداری خراسان شمالی آغاز کرده بود.

به گزارش فارس، در این شرایط بر وزیر جدید کشور تکلیف است تا با افرادی که حتی به کم‌ترین اصول ارزشی و اخلاقی مدیریتی توجه داشته و صرفاً برای خوش خدمتی و حفظ خود دست به هر کاری زده، اقدامی اساسی انجام دهد و این افراد را از این‌گونه مسئولیت‌ها برکنار سازند.

این اقدام استاندار و برکناری و جابه‌جایی نیروها حتی بر خلاف دستورالعمل دولت یازدهم، دولت تدبیر و امید مغایرت داشته و قطعاً این دولت این‌گونه حرکت‌ها را بر نمی‌تابد.

به طور حتم چنین اعمال و تکرار آن توسط استانداری که گمارده دولت دهم در خراسان شمالی بوده، یادآور برخی اقدامات دولت دهم نسبت به برخی از وزرا و مسئولان که در مأموریت بودند، است و آن را تداعی می‌کند.

گناه استان خراسان شمالی که اکنون وارد دهمین بهار خود شده چیست که باید تاوان سیاسی کاری‌های برخی از استانداران را پس بدهد و جایگاه واقعی توسعه این استان که  نیازمند آرامش و به دور از هیاهو بوده کجاست همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در سفر سال گذشته به خراسان شمالی ، تثبیت در مدیریت‌ها و ارتقای این استان و قرار گرفتن جزء 10 استان برتر کشور را مطالبه کردند.

به گزارش فارس، سیف‌الله مطلبی معاون پیشین سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در حین مرخصی چند روزه با حکم استاندار از این مسئولیت عزل شد.

انتهای پیام/63002/ش40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول