اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

واکنش معاون سیاسی خراسان شمالی نسبت به برکناری خود

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: هفته پیش رو ناگفته‌های خود را در مورد استاندار و برکناری قریب‌الوقوع خود از سوی ایشان با رسانه‌ها در میان خواهم گذاشت.

واکنش معاون سیاسی خراسان شمالی نسبت به برکناری خود

سیف‌الله مطلبی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه حدود 10 ماه قبل با نظر وزارت کشور به عنوان معاون سیاسی امنیتی به خراسان شمالی آمدم، اظهار کرد: طی این مدت ارتباط خوبی را با مردم، نخبگان، رسانه‌ها و مجموعه‌های مختلف داشته که این تأثیرگذاری برای استاندار خوشایند نبود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه به دنبال مسئولیت‌های بالا نبوده و همواره آن را ابزاری برای خدمت به مردم می‌دانستم، افزود: با این وجود استاندار از ناحیه اینجانب احساس خطر کرده و همواره به دنبال محدود کردن اینجانب بود.

مطلبی با تاکید بر اینکه ایشان فردی مستبد و خودرأی بوده و به نام قانون دست به هر کاری می‌زدند، گفت: اخیراً برای سرکشی از پدرم که افتخار تقدیم 2 فرزند شهید را در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته با عنوان مرخصی به شهرستان عزیمت کردم، لیکن ایشان در یک اقدام تعجب برانگیز مرا برکنار و سرپرستی را منصوب می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیشینه ما مشخص بوده و همواره در مسیر انقلاب و نظام اسلامی بوده‌ایم، افزود: متأسفانه ایشان حتی بر خلاف دستورالعمل معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ممنوعیت هرگونه عزل و نصب‌ در استان‌ها اقدام کرده که البته موضوع به ایشان هم انتقال داده شده است.

مطلبی گفت: ایشان با این‌گونه اقدامات خود در واقع از پشت به نیروهای ارزشی خنجر زده که البته با این اقدامات چهره ایشان نیز برای عموم شناخته‌تر می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه استاندار کنونی در دولت احمدی‌نژاد منصوب شده و جابه‌جایی‌های اخیر در راستای منافع طلبی و معامله با گروه‌های سیاسی انجام می‌شود، اظهار کرد: متأسفانه استاندار برای حفظ خود دست به هر کاری می‌زند.

وی با بیان اینکه از ابتدای ورود به خراسان شمالی به عنوان معاون سیاسی امنیتی، ایشان بنای ناسازگاری را با مجموعه داشتند، گفت: متأسفانه برخوردهای ایشان با نگاه نوکر و اربابی بود و این خیانت به نظام و انقلاب است.

مطلبی تصریح کرد: ناگفته‌های خود را در روزهای آینده با رسانه‌ها در این زمینه خواهم زد و از آنان انتظار می‌رود تا در این زمینه کوتاه نیامده و به تبیین ویژگی‌های استاندار بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه این‌گونه افراد نباید به مسئولیت‌های حساسی چون استانداری گمارده شوند، گفت: شأن مسئولیت خدمتگزاری بوده و با گذاشتن پرستیژ و برخورد نامناسب با کارکنان مغایرت دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی از مردم این استان به عنوان مردمی نجیب یاد کرد و افزود: من عاشق مردم خراسان شمالی بوده و همواره از مردم این استان خاطرات خوبی داشته و از آنان به نیکی یاد می‌کنم.

به گزارش فارس، استاندار خراسان شمالی روز گذشته طی حکمی سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی استانداری را منصوب کرد.

عزل معاون سیاسی امنیتی استاندار که برادر 2 شهید و دارای مسئولیت‌های مختلف در سطوح وزارت کشور بوده واکنش گروه‌های مختلف و نمایندگان مجلس را برانگیخته است.

انتهای پیام/63002/ش40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول