اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برکناری معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در زمان مرخصی بود‌

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی که در یک اقدام ناگهانی و تعجب‌برانگیز روز گذشته از سوی استاندار برکنار شد که وی در مرخصی بوده است.

برکناری معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در زمان مرخصی بود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیف‌الله مطلبی معاون پیشین سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی که در حدود 10 ماه قبل به این مسئولیت منصوب شد، اواسط این هفته برای سرکشی از ابوی خویش که پدر 2 شهید بوده به مرخصی رفته بود.

برکناری مطلبی که از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است و مسئولیت‌های مختلفی در سطوح وزارت کشور داشته، تداعی کننده برکناری برخی از مسئولان در دولت دهم و یازدهم که در مأموریت و یا مرخصی به سر می‌بردند، است.

طی تماس تلفنی خبرنگار فارس با تنی چند از مسئولان استانداری، برکناری مطلبی از سوی استاندار تایید شد.

تغییرات در سطوح مدیریتی در خراسان شمالی از هفته‌های گذشته به گونه‌ای آغاز شده که در تعطیلات آخر هفته هم ممکن است استاندار دست به اقدام عجیب دیگری بزند و عده‌ای دیگر را معزول یا منصوب کند.

به گزارش فارس، این در حالی است که بر اساس دستورالعمل معاون اول رئیس جمهور عزل و نصب مدیران توسط استانداران ممنوع شده است.

خبرگزاری فارس بنا به رسالت خود در این زمینه به انعکاس و بررسی این دستور و همچنین اقدامات خودسرانه استاندار در این ارتباط خواهد پرداخت. 

انتهای پیام/63002/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول