اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هواداران فهیم و عاشق تراکتور هوشیار باشند

خطر کسر امتیاز، باشگاه تراکتورسازی را به عکس‌العمل وا داشت

باشگاه تراکتورسازی نسبت به خطر کسر امتیاز به هواداران خود هشدار داد.

خطر کسر امتیاز، باشگاه تراکتورسازی را به عکس‌العمل وا داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز باشگاه تراکتورسازی طی اطلاعیه‌ای به هواداران خود نسبت به کسر امتیاز هشدار دارد.

متن کامل این اطلاعیه که در سایت باشگاه تراکتورسازی منتشر شده است به شرح زیر است:

برخورد کمیته انضباطی سازمان لیگ با تیم‌ها از موضوع جریمه نقدی و محروم کردن تیم‌ها از بازی خانگی بدون تماشاگر فراتر رفته و به کسر امتیاز رسیده است و فعلا با کسر یک امتیاز استارت آن زده شده و از تیم‌های استقلال، داماش و سایپا یک امتیاز کسر شده است.

در ارزیابی کلی موضوع از زاویه دید ما این موضوع به نفع تیم تراکتور است چون در بازی‌های خارج از خانه بدون ایجاد حواشی تماشاگران حریف، بازی راحت و بدون فشار روانی را انجام خواهد داد و تا آنجایی که به یاد داریم هواداران تراکتورسازی هیچ وقت ابتدا به ساکن و بدون دلیل و استدلال و به طور یکنواخت ناراحت نشده‌اند و اگر گاهی ناراحتی خود را بروز داده‌اند دلیل آن به اظهار نظرات، توهین‌ها و جسارت‌های نامناسب برخی افراد بوده و به قول معروف همیشه پای یک تحریک کننده و توطئه‌گر در میان بوده است. هرچند که راه‌های معقول‌تری نیز وجود دارد.

اگر بنا به نمره دادن به هواداران فوتبال باشد، هواداران تراکتور به طور یقین نمره اول را کسب خواهند کرد، اینک آنچه بسیار مهم بوده این است که هواداران تراکتورسازی هوشیار بوده و مواظب برخی تحریک‌ها و توطئه‌ها باشند.

در سنوات گذشته برخی زرنگ‌ها از چند هفته مانده به بازی تراکتورسازی با تیم‌های آنها به طور سنجیده و زیرکانه کاری می‌کردند تا هواداران تراکتور را عصبانی کنند تا بلکه در عالم احساسات و در مقام پاسخگویی راه افراط را بپیمایند و بدین ترتیب موجب ضربه به تیم را فراهم کنند که البته کمتر موفق شده‌اند.

البته حربه‌هایی از این قبیل هنوز کارکرد خود را دارند اما از طرف دیگر چون هواداران تراکتور فهیم و اخلاق مدار بوده و به بلوغ حرفه‌ای هواداری رسیده‌اند از این رو سره را از ناسره تشخیص می‌دهند.

اینک باشگاه تراکتورسازی از هواداران خود می‌خواهد که نگذارند برخی افراد و جریانات از عواطف و احساسات آنها استفاده ابزاری کنند و مواظب باشند تا کسانی که می‌خواهند از علاقه آنها استفاده‌های ناصواب انجام داده و منویات شخصی خود را اعمال کنند ناکام بمانند.

اقدامات نسنجیده و احساساتی و در یک کلام غیرحرفه‌ای و غیرورزشی مغایر با عالم ورزش بوده و جرائمی را متوجه تیم‌ها می‌کند.

اصول اولیه منشور هواداران تیم تراکتور احترام به تصمیمات داوری و احترام به تیم حریف و هواداران آنها است.

باشگاه از هواداران فهیم تیم انتظار دارد که در امور مربوط به تیم همسو با باشگاه حرکت کنند. تنها مرجع صلاحیت‌دار و قانونی باشگاه است.

همکاری گرم و هوشمندانه هواداران حرفه‌ای و فهیم تیم تراکتورسازی باعث خواهد شد که پایان خوشی برای تیم تراکتور رقم بخورد.

انتهای پیام/60001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول