اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

حاکمیت فقر مالی بر ورزش شهرضا تداوم دارد

فرماندار شهرضا گفت: براساس آمار و اطلاعات موجود، کمبود محسوس منابع مالی از مهم‌ترین مشکلات و نارسایی‌های کنونی حوزه ورزش شهرضا محسوب می‌شود.

حاکمیت فقر مالی بر ورزش شهرضا تداوم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمدباقر محمدی صبح امروز با بیان این مطلب در مراسم افتتاح فاز دوم استخر دریای شهرضا اظهار کرد: سال گذشته به دلیل کمبود شدید منابع مالی مشکلات زیادی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی ایجاد شد که البته با سیاست‌های اتخاذ شده برخی از نیازمندی‌ها به شکل مطلوب مدیریت شد.

وی ادامه داد: ارتقای چشمگیر رتبه ورزش شهرستان شهرضا به رتبه سوم استان اصفهان در سال گذشته از بارزترین مصادیق این موضوع است که با درایت، هوشمندی و ارائه راهکارهای جمعی زمینه دست‌یابی به این امر مهم محقق شده است.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه این شهرستان به لحاظ وضعیت فضاهای ورزشی در موقعیت مطلوبی قرار گرفته است، افزود: حاکمیت فقر مالی بر ورزش شهرضا از مهم‌ترین مسایل کنونی این حوزه است که انتظار داریم  با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به موقعیت حقیقی خود در عرصه ورزش برسد.

وی در بخش دیگری سخنان خود با اشاره به اینکه برخی دانش آموزان شهرضا برای استفاده از استخر به دهاقان عزیمت می‌کنند، افزود: این موضوع مهمی است که از سوی معاون ورزش اداره آموزش و پرورش شهرضا مطرح شده است و به هیچ عنوان زیبنده نیست.

در ادامه این مراسم رئیس هئیت شنای شهرستان شهرضا طی سخنانی با اشاره به اینکه فاز دوم استخر در یا بدون دریافت هیچ گونه بودجه دولتی اجرا شده است، بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به دلیل بدهکار بودن به پیمانکار فاز اول استخر با اجرای فاز دوم این مجموعه مخالفت کرد که بر اساس سیاست گذاری‌های مناسب زمینه اتمام فاز دوم این استخر بدون دریافت بودجه دولتی محقق شد.

محمد دهقان ادامه داد: ورزش شنا در شهرضا از ظرفیت‌های قابل توجهی برخوردار است و راهیابی 12نفر از شناگران شهرستان به تیم‌های استانی از مهم‌ترین مصادیق این امر است.

وی ترویج ورزش شنا در جامعه را از مهم‌ترین برنامه‌های این هئیت ورزشی در شهرضا ذکر کرد و افزود: بر این اساس طرح ارائه بلیت نیم بها به کارمندان اداره‌های دولتی شهرضا در سال جاری اجرایی شده است.

به گزارش فارس، طرح بازسازی و نوسازی فاز دوم استخر دریا شهرضا که از حدود سه سال گذشته به دلیل فرسودگی تاسیسات در دستور کار قرار گرفته بود با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال و بدون اختصاص اعتبار دولتی مورد افتتاح قرار گرفت.

بدون شک دست‌یابی به این موفقیت بزرگ مرهون تلاش و پیگیری مسئولان امر در حوزه ورزش است که انتظار می‌رود با تداوم این روحیه جهادی شاهد دست‌یابی به موفقیت‌های بزرگ ورزشی این شهرستان در عرصه‌های کشوری و بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/63011/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول