اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان:

ضربه به سر مهم‌ترین دلیل تلفات حوادث رانندگی است

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان ضربه به سر را یکی از مهم‌ترین دلایل تلفات حوادث رانندگی در زنجان اعلام کرد.

ضربه به سر مهم‌ترین دلیل تلفات حوادث رانندگی است

مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از کاهش تلفات تصادفات درون شهری در استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: آمار تلفات 23 نفری درون شهری تصادفات رانندگی سال گذشته به 16 نفر در سال‌جاری کاهش یافته است.

وی تعداد کشته‌شده‌های تصادفات برون شهری را از آغاز سال‌جاری تاکنون 81 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته در همین مدت زمان نزدیک شش درصد کاهش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان اضافه کرد: طی چهار ماه گذشته از سال‌جاری سه نفر در حوادث ناشی از تصادفات رانندگی جاده‌های روستایی جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه 32 نفر از کشته‌شدگان تصادفات رانندگی طی چهار ماه گذشته در محل حادثه جان خود را از دست داده‌اند، اضافه کرد: 10 نفر از مجموع 100 تلفات حوادث رانندگی هم در حین انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داده‌اند.

فروزش به افزایش تلفات مصدومان حوادث رانندگی اشاره و تصریح کرد: آمار 58 نفری تلفات در بیمارستان‌ها در سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش بیش از 7 درصدی یافته است.

وی تعداد رانندگان کشته شده در تلفات رانندگی سال‌جاری را 44 نفر اعلام و اضافه کرد: تعداد کشته‌شده‌های عابران با کاهش 40 درصدی نسبت به سال پیش به 12 نفر رسیده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان تصریح کرد: از آغاز سال‌جاری تاکنون از مجموع یکصد کشته حوادث ناشی از تصادفات رانندگی، 44 نفر سرنشین بوده‌اند.

وی ضربه به سر را یکی از مهم‌ترین دلایل کشته‌شده‌های حوادث رانندگی اعلام کرد و گفت: 48 نفر از تلفات حوادث رانندگی سال‌جاری به دلیل ضربه به سر اتفاق افتاده است.

فروزش به کاهش 6 درصدی تلفات حوادث رانندگی ناشی از شکستگی اشاره و تصریح کرد: از یکصد کشته شده تصادفات رانندگی 43 نفر بر اثر شکستگی جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول