اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

آغاز داوری بخش شعرخوانی جشنواره رضوی

داوری مرحله اول بخش شعرخوانی جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی شروع شد.

آغاز داوری بخش شعرخوانی جشنواره رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، چندی پیش از سوی این دبیرخانه داوری مرحله مقدماتی بخش مشاعره جشنواره کلید خورد و هم‌اکنون داوران مرحله مقدماتی بخش شعرخوانی بررسی اولیه آثار را در دست بررسی و قضاوت دارند.

در جلسه هماهنگی که به این منظور در اداره کل کانون مازندران برگزار شد، یک‌هزار و 742 اثر شعر در قالب لوح فشرده به هفت داور ارائه شد و براساس شیوه‌نامه اجرایی در این زمینه هر یک از داوران این مرحله در این امور محوله توجیه شدند.

معاون کانون و مدیر اجرایی این جشنواره با بیان اهمیت قضاوت از نگاه دینی بر دقت نظر در داوری‌ها و ایجاد نگاه کارشناسی در بررسی آثار تاکید کرد.

مرتضی نوربخش افزود: امروزه با توجه به هجمه‌های فرهنگی و دینی علیه فرهنگ اسلام، شاهد برگزاری جشنواره‌های ملی و فراملی رضوی هستیم که با استفاده از زبان فرهنگ و هنر، ظرفیتی  موثر برای ترویج معارف الهی و دینی را در عرصه‌های داخلی و خارجی ایجاد کرده که همچنین در انعکاس چهره حقیقی اسلام موثر عمل می‌کند.

مسئول دبیرخانه جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی نیز در این جلسه تاکید کرد: در بخش شعرخوانی با برگزاری جلسات محتوایی تلاش‌های ارزنده‌ای برای ایجاد و جمع‌آوری منابع مرتبط با اشعار رضوی صورت پذیرفت.

محمود رسکتی اظهار داشت: با وجود کم بودن منابع در این بخش با جمع‌آوری کتاب اشعار مرتبط و سایر منابع، اقدام به ایجاد منبعی مشترک از اشعار رضوی کردیم تا با قرار دادن در سایت و وبلاگ جشنواره، علاقه‌مندان بتوانند به طور موثری از این منبع استفاده کنند.

انتهای پیام/2296/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول