اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین:

ایران الگوی برتر اداره حکومت برای جهانیان است

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگوی برتر در اداره حکومت و کشورداری اسلامی برای جهانیان شناخته شده است.

ایران الگوی برتر اداره حکومت برای جهانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمزه برین در همایش تداوم ارتباط با راهیان نور بسیج دانش آموزی که عصر امروز در سالن شهید حسن‌پور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از دو دهه از فعالیت ستاد راهیان نور می‌گذرد و هر روز شاهد پربارتر شدن فعالیت‌های این ستاد هستیم.

وی افزود: در سال جاری برای ساماندهی و انسجام بخشی به توانمندی‌های فرهنگی ستاد راهیان نور، ساختار جدیدی برای این ستاد ابلاغ شده است.

این مسئول با اشاره به فعالیت‌های ستاد راهیان نور عنوان کرد: فعالیت‌های این ستاد دارای ابعاد مختلفی اعم از پشتیبانی، ایمنی و غیره است که در قالب شش کمیته اصلی خدمات مورد نیاز زائران راهیان نور را ارائه می‌دهد.

دبیر قرارگاه ستاد راهیان نور استان قزوین تصریح کرد: این کمیته‌ها شامل کمیته‌های فرهنگ محتوایی، طلاب، روایت گری، فضاسازی و اطلاع رسانی است که هر یک در زمینه تخصصی خود برنامه‌های ویژه‌ای را برای زائران راهیان نور اجرا می‌کنند.

برین اضافه کرد: علت اصلی تقسیم بندی فعالان ستاد راهیان نور در این شش کمیته بهره‌گیری از آنان با توجه به زمینه‌ای که در آن تخصص دارند، است زیرا به این ترتیب از ظرفیت‌های موجود بهتر می‌توان بهره‌برداری کرد.

وی اضافه کرد: این نظام در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر تمام دنیای کفر ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین ادامه داد: امروز نبرد با دشمنان نظام در ابعاد مختلف و با زیرساخت‌های فرهنگی ادامه دارد.

برین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: «برای یک ملت فاجعه فرهنگی از فاجعه اقتصادی بسیار سنگین‌تر است، لذا جهاد فرهنگی لازم است» گفت: امروز برای جهاد فرهنگی که از دیدگاه رهبر معظم انقلاب از ضروریات جامعه ما به شمار می‌رود باید از ابزار نقد و تأثیرگذاری مانند جنگ تحمیلی استفاده کرد.

وی افزود: استفاده از چنین ابزاری موجب آگاهی بخشی و بصیرت بخشی به نوجوانان و جوانان می‌شود و آنان را از توطئه‌های دشمنان بیشتر آشنا می‌کند.

رئیس کمیته جمع‌آوری آثار شهدای ستاد کنگره شهدای استان قزوین نیز در این همایش با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: «زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، گفت: یکی از اقشاری که می‌توانند معرف شهدا به عموم مردم جامعه باشند و یاد و خاطره شهدا را زنده نگهدارند، خادمان شهدا هستند.

حسین صلح‌جو افزود: خادمان شهدا با بیان خاطرات شهدا و برگزاری برنامه‌های مناسب با آن فضا برای زائران سرزمین نور می‌توانند نوجوانان و جوانان زیادی را به فعالیت در بسیج علاقه‌مند کنند.

وی اضافه کرد: حضور نوجوانان و جوانان امروزی در پایگاه‌های بسیج و فعالیت آنان زمینه را برای ادامه دادن راه شهدا هموارتر می‌کند.

این مسئول عنوان کرد: امیدوارم تمام لحظاتی را که برای شهدا زحمت کشیده‌اید در صندوقچه‌ای از نور برای شب اول قبر ذخیره شود و نورافکن دنیای باقی باشد.

انتهای پیام/77010/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول