اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد

جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز برق در تبریز

مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در برخی مناطق تبریز خبر داد.

جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز برق در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، افشین روشن‌ میلانی اظهار کرد: با پاکسازی این مناطق و برای پیشگیری از برقراری دوباره انشعابات غیرمجاز در این مناطق، 291 اشتراک جدید نیز واگذار شد.

وی از اجرای طرح‌های نیرو‌رسانی توسط امور نوسازی و باغمیشه برق تبریز در این مناطق خبر داد و افزود: به همین منظور در محدوده برق باغمیشه شبکه هوایی مسی به یک‌هزار و 500 متر کابل خودنگهدار تبدیل شد که هزینه‌ای بالغ بر 650 میلیون ریال در پی داشت.

وی تصریح کرد: در پی این عملیات کابل‌کشی که در کوی طالقانی خیابان عباسی تبریز صورت گرفت، تعداد 126 انشعاب نیز واگذار و نصب شد.

میلانی همچنین از واگذاری 165 انشعاب در روستای اوغلی خبر داد و افزود: به دنبال جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در این روستا توسط امور برق ستارخان، یک هزار و 600 متر کابل خودنگهدار با هزینه 830 میلیون ریال جایگزین شبکه هوایی مسی شد.

وی محدوده شرکت توزیع نیروی برق تبریز را از پاک‌ترین مناطق در زمینه استفاده غیرمجاز برق در کشور خواند و تصریح کرد: هدف از جمع‌آوری انشعابات غیر مجاز افزایش پایداری شبکه، کاهش تلفات و جلوگیری از مزاحمت برای انشعابات قانونی است.

انتهای پیام/60001/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول