اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 11 اصفهان:

حمام تاریخی رهنان با 300 میلیون تومان مرمت شد

شهردار منطقه 11 اصفهان گفت: حمام تاریخی رهنان به عنوان یکی از آثار تاریخی اصفهان با 300 میلیون تومان اعتبار مرمت شده است و مرمت و تبدیل این حمام به خانه خلاقیت سبب توسعه صنعت گردشگری می‌شود.

حمام تاریخی رهنان با 300 میلیون تومان مرمت شد

محمد برکت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه منطقه 11 یکی از مناطق محروم شهر اصفهان است، اظهار کرد: شهرداری با اجرای پروژه‌های مختلف گام‌های اساسی را برای محرومیت‌زدایی از این منطقه برداشته است.

وی به یکی از مهم‌ترین نیاز‌های موجود در منطقه 11 اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر این منطقه از نظر امکانات و مباحث گردشگری با کمبود‌هایی مواجه است و برنامه‌های ویژه‌ای برای رفع این کمبود‌ها در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار منطقه 11 اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این منطقه تصریح کرد: مرمت حمام تاریخی رهنان طی دو فاز از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی شهرداری در این منطقه به شمار می‌رود و مرمت و تبدیل این حمام به خانه خلاقیت سبب توسعه صنعت گردشگری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حمام تاریخی رهنان به عنوان یکی از آثار تاریخی اصفهان با 300 میلیون تومان اعتبار مرمت شده است، اضافه کرد: عملیات فاز نخست این پروژه طی دو سال گذشته آغاز شده بود و این فاز از ابتدای امسال برای استفاده شهروندان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

برکت با بیان اینکه تمام آثار تاریخی این حمام حفظ شده است، تاکید کرد: حمام تاریخی رهنان با حفظ آثار تاریخی به خانه خلاقیت تبدیل شده و برای تجهیز این حمام به خانه خلاقیت نیز حدود 50 میلیون اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه مباحث گردشگری یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های شهرداری برای اجرای پروژه‌های مختلف در این منطقه است، افزود: توسعه مباحث گردشگری در این منطقه یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های شهرداری برای مرمت حمام تاریخی رهنان و تبدیل آن به خانه خلاقیت محسوب می‌شود.

شهردار منطقه 11 اصفهان با تاکید بر اینکه کار‌های مقدماتی انجام فاز دو این پروژه نیز انجام شده است، گفت: آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه مرمت و تبدیل حمام تاریخی رهنان جزو برنامه‌های شهرداری قرار دارد و شهرداری بودجه‌های مورد نیاز برای اجرای این پروژه را برآورد و پیش‌بینی می‌کند.

وی اظهار کرد: بودجه‌های مورد نیاز برای اجرای این پروژه در بودجه‌ریزی شهرداری برای بودجه سال آینده پیش‌بینی می‌شود و به احتمال قوی عملیات اجرایی این پروژه در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول