اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 مردادماه

چهارمین یادواره شهدای دروازه ری قم برگزار می‌شود

چهارمین یادواره 128 شهید دروازه ری قم با عنوان دروازه وصال 25 مردادماه جاری برگزار می‌شود.

چهارمین یادواره شهدای دروازه ری قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد برگزاری یادواره شهدای دروازه ری، علیرضا ملکیان دبیر چهارمین یادواره شهدای دروازه ری قم اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش بزرگداشت یاد شهدا و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران است.

وی تاکید کرد: همچنین در این یادواره بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و شهیدان تجدید بیعت و اعلام می‌کنیم که در همه حال پیرو ولایت فقیه و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

دبیر چهارمین یادواره شهدای دروازه ری قم گفت: این یادواره همزمان با هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) و نزدیک به روز مقاومت اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی و یکی از فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این یادواره برنامه خاطره‌گویی حسین یکتا مداحی توسط حاج عباس حیدرزاده انجام می‌شود.

ملکیان با بیان اینکه از مسئولان استانی و گروه‌های مختلف مردم برای شرکت در این برنامه دعوت شده است گفت: از جمله مهمانان ویژه این یادواره برخی از مسئولان، مربیان و بازیکنان باشگاه فرهنگی – ورزشی صبای قم در رشته‌های مختلف ورزشی (فوتبال، فوتسال، هندبال و ...) هستند.

وی بیان داشت: این یادواره در مسجد حضرت ولیعصر (عج)، واقع در بلوار 15 خرداد، میدان امامزاده سید علی (ع)، خیابان شهدای دروازه ری بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول