اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

قاریان و مربیان برتر سنندجی تجلیل شدند

محفل انس با قرآن، ویژه تجلیل از مربیان و قاریان برتر سنندجی به همت اداره‌ کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

قاریان و مربیان برتر سنندجی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دوشنبه شب اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان میزبان جمعی از قاریان و مربیان این شهرستان بود.

در این مراسم کامل گلباغی، مسئول کانون‌های مساجد کردستان و فرهنگ مکتب‌داری، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان این استان در جمع مربیان قرآنی حضور پیدا کرده بودند.

مسئول کانون‌های مساجد کردستان در سخنانی کوتاه با اشاره به نقش بارز و تأثیرگذار قرآن به عنوان مکتبی آسمانی در زندگی انسان‌ها، گفت: همه باید با تأسی از آموزه‌های کلام خداوند، نسبت به انجام فرائض کوشا باشیم.

وی با یادآوری برکات ماه رمضان اظهار کرد: برگزاری مراسم قرآنی و دینی در این ماه، رنگ و بوی معنوی و مذهبی مناسبی به محفاقل و مجالس خواهد داد.

در ادامه این مراسم از مربیان و قاریان برتر قرآنی در دو بخش آقایان و بانوان تجلیل شد که طی آن همایون کشاورز و حمید وکیلی به عنوان قاریان برتر معرفی شدند.

همچنین فائزه صالحی، لیلی باغبانی، گلاویژ سهرابی، درخش علیمرادی و سوسن عبدلی نیز به عنوان مربیان برتر قرآنی با دریافت هدیه قرآنی مورد تقدیر قرار گرفتند.

استاد ملا عباس نصیری‌پور از قاریان برجسته استان کردستان و بدریه شیخی نیز به صورت ویژه در این آئین مورد تجلیل برگزار کنندگان مراسم قرار گرفتند.

انتهای پیام/79012/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول