اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان خبر داد

جلوگیری از خروج 112 تن چای سنواتی از گیلان

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان گفت: طبق هماهنگی با مقام قضایی و نیروی انتظامی از خروج 112 تن چای سنواتی گیلان از یک انبار در فومن جلوگیری شد.

جلوگیری از خروج 112 تن چای سنواتی از گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل عبداللهی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان گزارشی از فعالیت این کمیسیون را ارائه کرد.

وی اظهار کرد: دبیرخانه این کمیسیون طبق مأموریت ذاتی خود پس از دریافت گزارش دستگاه‌های مسئول با هماهنگی مقام قضایی و نیروی انتظامی از خروج 112 تن چای سنواتی در قالب هشت دستگاه تریلی از یک انبار در فومن جلوگیری کرد.

وی با تصریح بر اینکه طبق ابلاغ استاندار گیلان خروج و توزیع هرگونه چای سنواتی از انبارهای استان تا پایان آذر امسال ممنوع است، گفت: مقدار مذکور چای سنواتی به منظور ارسال به استان‌های دیگر بارگیری شده بود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطرنشان کرد: پرونده فرد متخلف در کمیسیون مذکور و مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

به گفته وی، طبق ابلاغ استاندار گیلان به عنوان نماینده ویژه هیئت دولت در امور چای، خروج و توزیع هرگونه چای سنواتی برای استفاده شرب یا به هر عنوان دیگر از انبارهای گیلان از چهارم اردیبهشت امسال به مدت شش ماه ممنوع است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: طبق ابلاغ استاندار گیلان بارگیری و حمل و نقل چای سنواتی خارج از محدوده سازوکار مشخص صادرات چای سنواتی، قاچاق محسوب می‌شود.

وی متذکر شد: چای سنواتی تنها می‌تواند با تأیید سازمان ملی استاندارد و طبق این سازوکار به خارج از کشور صادر شود.

انتهای پیام/2300/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول