اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی خبر داد

جذب 3500 حامی جدید برای ایتام خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از جذب 3 هزار و 540 حامی جدید برای ایتام این استان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.

جذب 3500 حامی جدید برای ایتام خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: یک هزار و 675 نفر از این حامیان در خارج از استان و باقیمانده نیز در داخل استان قرار دارند.

وی یکی از محوری‌ترین برنامه‌های اجرا شده کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی در ماه مبارک رمضان را برپایی پایگاه‌های حامی‌یابی ایتام در سطح استان‌ها برشمرد و افزود: با تلاشی که همکاران ما در این زمینه صورت دادند توانستند تعداد قابل توجهی حامی برای ایتام زیرپوشش این نهاد جذب کنند.

حسین‌پور به کمک‌های ارائه شده حامیان به ایتام زیرپوشش اشاره کرد و گفت: طی سه ماه ابتدایی امسال بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک نقدی از سوی حامیان صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: این خیران علاوه بر واریز مبلغ ماهانه کمک‌های نقدی خود در دیگر نیازهای ایتام از قبیل پوشاک، لوازم خانگی، جهیزیه، نوشت افزار و غیره کمک‌رسانی دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی جذب حامیان ایتام را از طریق رابطان و سررابطان برشمرد و ادامه داد: در این راستا حدود 2 هزار و 500 رابط حامی‌یابی در سطح کشور فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: طی ایام ماه مبارک رمضان 36 پایگاه برای حامی‌یابی در سطح استان فعالیت داشت که از این تعداد 10 پایگاه در بجنورد و 26 پایگاه در شهرستان‌های دیگر استان مستقر بودند.

انتهای پیام/63002/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول