اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان:

صندوق فولاد در رأس صندوق‌های بازنشستگی ورشکسته قرار دارد

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان گفت: به گفته برخی از مسئولان تمام صندوق‌های بازنشستگی موجود در سطح کشور ورشکسته هستند و صندوق فولاد کشور در رأس صندوق‌های بازنشستگی ورشکسته قرار گرفته است.

صندوق فولاد در رأس صندوق‌های بازنشستگی ورشکسته قرار دارد

ابراهیم دستمزد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه از سال‌های گذشته تاکنون چالش‌های بسیاری در زمینه فعالیت صندوق فولاد کشور ایجاد شده است، اظهار کرد: با توجه به این چالش‌ها و مشکلات مقرر شد که نقل و انتقال و انتزاع این صندوق از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نقل و انتقال صندوق فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته است، اضافه کرد: اما سهام برخی از کارخانجات و شرکت‌ها باید به منظور جبران کسری صندوق فولاد به این صندوق واگذار می‌شده، اما هنوز این موضوع محقق نشده است.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان با تاکید بر اینکه سهام 12 هزار و 500 میلیاردی این شرکت‌ها باید به صندوق فولاد واگذار شود، تصریح کرد: به گفته برخی از مسئولان تمام صندوق‌های بازنشستگی موجود در سطح کشور ورشکسته هستند و صندوق فولاد کشور در رأس صندوق‌های بازنشستگی ورشکسته قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از مدت‌ها پیش تاکنون حقوق بازنشستگان صندوق فولاد با تأخیر پرداخت می‌شود، ادامه داد: اما مدیران کانون‌های استانی و نمایندگان مجلس همواره پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات موجود در زمینه پرداخت حقوق این بازنشستگان انجام می‌دهند.

دستمزد با بیان اینکه به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان حقوق خرداد ماه بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت شده است، تاکید کرد: همچنین در حال حاضر پرفراژ‌های حقوق تیر ماه این بازنشستگان صادر شده و حقوق تیر ماه این افراد نیز تا ابتدای هفته آتی پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام مدیران کانون‌های استانی از نمایندگان مجلس خواستار رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی رئیس جمهور به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند، افزود: آقای ربیعی برای رسیدگی به مشکلات صندوق فولاد برنامه دارد و مجلس باید با رأی اعتماد خود از وی حمایت کند.

انتهای پیام/63004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول