اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مخابرات ایران:

دولت جدید بخش خصوصی را به رسمیت بشناسد

مدیر عامل مخابرات ایران گفت: حرکت به سوی ساختارهای نوین ارتباطی از عوامل پیشرفت در زمینه مخابرات است که با به رسمیت شناختن بخش خصوصی و با اصلاح ساختار و تدوین فرآیندها با روح همگرایی برای بهبود صنعت مخابرات تلاش خواهیم کرد.

دولت جدید بخش خصوصی را به رسمیت بشناسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مظفر پوررنجبر صبح امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه تخصصی مخابرات، ارتباطات و صنایع وابسته که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد، با اشاره به نقش موثر ارتباطات و اطلاعات در توسعه اهداف کشور اظهار کرد: در عصر حاضر ضرورت به روز شدن و ارائه اطلاعات در طیف گسترده از جامعه احساس می‌شود و عدم توجه به این ضرورت روز به روز ما را در مقابل سیل اطلاعات آسیب پذیرتر می‌کند.

وی از جمله الزامات مورد نیاز برای پیشرفت در عرصه اطلاعات و ارتباطات را احساس مسئولیت مسئولان دانست و بیان کرد: مسئولان کشوری و استانی باید در زمینه پیشرفت در صنایع ارتباطی فعال باشند و احساس مسئولیت داشته باشند.

مدیرعامل مخابرات ایران با اشاره به وضعیت ساختار‌های سرویس دهی تصریح کرد: در حال حاضر شاهد حرکت تکنولوژی به ساختارهای سرویس‌دهی نوین هستیم و این امر نشان دهنده رشد صنعت ارتباطات می‌باشد.

وی نیاز امروز سرمایه‌گذاران در بخش ارتباطات را دانش بروز دانست و تاکید کرد: عرضه کنندگان سرویس‌های مخابراتی امروزه دیگر نیازی به سرمایه‌های عظیم برای ارائه سرویس‌های خود ندارند و تنها نیازمند دانش و همزمانی با اطلاعات و ارتباطات روز جهانی هستند.

پوررنجبر افزود: قاعده‌مند کردن ارتباطات از جمله عوامل مهم در توسعه کشور و پیشبرد اهداف ارتباطی است.

وی سپردن بخشی از فعالیت‌های ارتباطی به بخش خصوصی را لازم دانست و گفت: مخابرات امروزه نمی‌تواند نیازهای مردم را در عرصه‌های مختلف برطرف کند و باید بخشی از کار به دست بخش خصوصی سپرده شود.

مدیرعامل مخابرات ایران تلاش نکردن خود را یکی از عوامل عقب ماندن در صنعت ارتباطات دانست و اذعان داشت: علاوه بر تحریم های خارجی در بعضی شرایط خودمان هم به خود را تحریم می‌کنیم در حالی که ما مستعد و آماده اجرای فعالیت‌های بسیاری در زمینه مخابرات هستیم.

وی با تبریک به دولت جدید و به ویژه وزیر جدید ارتباطات بیان کرد: باید در راستای برطرف سازی دغدغه‌های اصلی ارتباطات و فعالیت بخش‌های خصوصی اقدامات اساسی صورت بدهد.

پوررنجبر اضافه کرد: انتظار ما از دولت جدید به رسمیت شناختن بخش خصوصی و استفاده از پتانسیل‌های این بخش در تدوین برنامه ها و ماموریت ها است.

وی ارائه طرح‌هایی برای بهبود صنعت ارتباطات را از جمله اقدامات مخابرات دانست و عنوان کرد: اصلاح ساختار و تدوین فرآیندها با روح همگرایی و هم افزایی برای بهبود صنعت مخابرات و ارائه طرح های موثر در این زمینه از جمله اقدامات مخابرات در دولت جدید است.

انتهای پیام/63015/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول