اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان خبر داد

وجود بیش از یک‌میلیون مشترک اینترنت پرسرعت در اصفهان

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به آمار ثبت نام مشترکان سرویس ADSL در استان اصفهان گفت: اصفهان دارای 2 میلیون و 200 هزار مشترک سیمی است که سهم شهر اصفهان برای داشتن اینترنت پرسرعت حدود یک‌میلیون و 100 هزار مشترک است.

وجود بیش از یک‌میلیون مشترک اینترنت پرسرعت در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین کشایی صبح امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه تخصصی مخابرات، ارتباطات و صنایع وابسته که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بشر امروز علاوه بر نیاز به چهار عنصر حیاتی آب، خاک، هوا و آتش به عامل حیاتی دیگری چون اطلاعات نیازمند و وابسته شده به طوری که زندگی امروزی بدون اطلاعات امری ناممکن شده است.

وی با اشاره به نیاز انسان به اطلاعات تاکید کرد: اکنون کره زمین به منزله دهکده جهانی است به طوری که تمامی اخبار در کثری از ثانیه به اطلاع همه جهان می‌رسد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با توجه به فعالیت این شرکت در زمینه اعطای اینترنت پرسرعت بیان کرد: از سال 81 حدود 11 شرکت خصوصی در بخش اینترنت پرسرعت مشغول به فعالیت بودند، اما شرکت مخابرات به دلیل امکانات دولتی اجازه ورود به بخش توزیع اینترنت پرسرعت را نیافته بود.

وی ادامه داد: در سال 90 با در پیش گرفتن رویکردی جدید مخابرات استان اصفهان آغاز به واگذاری اینترنت پرسرعت به مشترکان خود در شهر اصفهان و به تدریج شهرهای اطراف اصفهان کرده است.

کشایی با اشاره به آمار ثبت نام مشترکان سرویس ADSL در استان اصفهان تصریح کرد: اصفهان دارای 2 میلیون و 200 هزار مشترک سیمی است که سهم شهر اصفهان برای داشتن اینترنت پرسرعت در حدود یک‌میلیون و 100 هزار مشترک است.

وی افزود: در حدود 2 هزار و 600 مشترک سیمی شرکت مخابرات استان اصفهان در طرح ارائه خدمات اینترنت ثبت نام کرده و از امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت برخوردارند.

انتهای پیام/63015/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول