اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان قم عنوان کرد

ابقای اکبرآبادی به عنوان سرمربی تیم هندبال صبای قم در لیگ برتر

رئیس هیئت هندبال استان قم از ابقای سرمربی فصل گذشته این تیم برای هدایت صبا در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

ابقای اکبرآبادی به عنوان سرمربی تیم هندبال صبای قم در لیگ برتر

سید علیرضا طباطبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: ما بعد از حضور موفق در پیکارهای فصل قبل لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم و حالا در فکر این هستیم که یک تیم قوی و مطمئن در لیگ برتر داشته باشیم.

وی ادامه داد: محدودیت‌ها و مشکلات متعددی بر سر راه ما وجود داشت تا نتوانیم امسال یک تیم قوی و آماده برای شرکت در بازی‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تشکیل بدهیم اما خوشبختانه مدیریت خوبی شد و توانستیم تیم را مهیای لیگ برتر کنیم.

رئیس هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که به شدت به دنبال مثبت رقم خوردن آن بودیم، بحث انتخاب سرمربی تیم هندبال صبای قم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بود که خوشبختانه در این قضیه هدایت تیم هندبال صبا به سرمربی سابق تیم ملی سپرده شد.

وی افزود: ما برای داشتن تیمی قوی در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور نیاز به کسی داشتیم که هم از نظر علم و تجربه و هم از نظر اخلاق با اهداف باشگاه صبای قم هماهنگ باشد و به همین دلیل با بررسی‌های لازم سرمربی فصل گذشته تیم را حفظ کردیم.

وی ابراز داشت: شاخص‌هایی برای انتخاب سرمربی تیم هندبال مورد نظر باشگاه صبا و هیئت هندبال استان بود و با اینکه اکبرآبادی به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان در راه مسابقات برون مرزی سال جاری مشغله‌های زیادی داشت اما این موضوع در محیطی دوستانه بین دو طرف مطرح شد و تصمیم بر این شد که تیم هندبال صبای قم بعد از صعود مقتدرانه و قهرمانی در لیگ دسته اول، در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور نیز از تجربیات غلامعلی اکبرآبادی بهره ببرد.

غلامعلی اکبرآبادی سرمربی فعلی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان، پیش از صبای قم هدایت تیم هندبال آلومینیوم اراک در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را بر عهده داشته است و از مربیان تحصیل کرده و کاردان هندبال استان مرکزی و کشور به شمار می‌رود.

اکبرآبادی پیش از حضور در رأس کادر فنی تیم هندبال صبای قم، سرمربی تیم‌های هندبال دختران و پسران کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا بوده و آخرین بار در پیکارهای آسیایی ژاپن در سال 2011 هدایت تیم هندبال دختران نوجوان را بر عهده داشت.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول