اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرملین: وقفه‌ای در روابط روسیه و آمریکا بوجود نیامده است

مشاور رئیس ‌جمهوری روسیه تاکید کرد که تماس‌ها بین روسیه و آمریکا فعالانه جریان داشته و وقفه‌ای در روابط دو کشور ایجاد نشده و نمونه بارز آن دیدار وزرای خارجه و دفاع در واشنگتن است.

کرملین: وقفه‌ای در روابط روسیه و آمریکا بوجود نیامده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "یوری اوشاکوف" مشاور رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد که روابط روسیه و آمریکا آنقدر اهمیت دارد که ممکن نیست بتوان آن را در بن‌بست قرار داد. تماس‌ها بین طرفین ادامه داشته و اقدامات عملی در این رابطه در حال انجام است.

این مقام بلندپایه کرملین روز سه شنبه به درخواست خبرنگاران برای تفسیر اظهارات اخیر "باراک اوباما" رئیس‌جمهوری آمریکا که گفته بود «در روابط مسکو و واشنگتن باید لحظه‌ای درنگ کرده و به ارزیابی مجدد مناسبات با روسیه پرداخت»، گفت: چه درنگی، زمانی که تماس‌ها بین دو کشور فعالانه جریان دارد که نمونه بارز آن دیدار اخیر وزرای خارجه و دفاع دو کشور در واشنگتن است. بهترین کار این است که واقع‌بین بود و واقعیت این است که با وجود بروز تیرگی بوجود آمده در روابط مسکو و واشنگتن، تماس‌ها بین طرفین ادامه دارد و هیچ وقفه‌ای در روابط دو کشور بوجود نیامده است.

وی افزود: باراک اوباما در نشست سران گروه 20 در سنت پترزبورگ شرکت می‌کند، وزرای دو کشور با یکدیگر مذاکره می‌کنند و در واقع اقدامات عملی در روابط دو کشور بطور فعال جریان دارد.

اوشاکوف تاکید کرد: اوباما به مسکو سفر کند یا نه، روابط بین دو کشور آنقدر اهمیت دارد که نمی‌توان آن را در بن‌بست قرار داد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول