اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

انتقاد جمهوریخواهان از مواضع ضعیف باراک اوباما در برابر روسیه

سناتور مک کین با انتقاد از مواضع ضعیف کاخ سفید علیه دولت روسیه تاکید کرد که آمریکا باید اقدامات بیشتری علیه مسکو انجام دهد.

انتقاد جمهوریخواهان از مواضع ضعیف باراک اوباما در برابر روسیه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از گاردین، جان مک کین سناتور ایالت آریزونا و کاندیدای سابق ریاست جمهوری از اظهارات باراک اوباما درباره روسیه بعد از لغو دیدار روسای جمهوری دو کشور انتقاد کرد.

مک کین با اشاره به مجموعه اقداماتی که روسیه در برابر آمریکا انجام داده است گفت که مواضع اوباما علیه روسیه فاقد قاطعیت و بینش لازم بوده است.

رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه از بدتر شدن روابط مسکو و واشنگتن صحبت کرد اما گفت که روابط شخصی او با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه علیرغم مواضع ضد آمریکایی او بد نیست. اوباما همچنین گفت که پوتین مانند دانش آموزان آخر کلاس است که حرف گوش نمی‌کند.

مک کین در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز از این اظهارات اوباما انتقاد کرد و افزود: پوتین افسر سابق «ک‌گ‌ب» است که هیچ ملاحظه‌ای برای روابط با آمریکا قائل نیست، به سرکوب مردم روسیه، رسانه‌ها ادامه می‌دهد و خودکامه عمل می‌کند.

وی گفت: لغو دیدار اوباما با پوتین بعد از اعطای پناهندگی به ادوارد اسنودن از طرف روسیه یک اقدام نمادین بود.

وی تاکید کرد که آمریکا باید اقدامات بیشتری در برابر روسیه انجام دهد و همانند قانون مگینسکی اقدامات بیشتری علیه نقض حقوق بشر دولت روسیه اتخاذ کند، گرجستان را وارد سازمان ناتو کند و سیستم دفاع موشکی در اروپا را توسعه دهد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول