اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس اداره ورزش و جوانان تنگستان خبر داد

معرفی برترین‌های جشنواره بومی محلی استان بوشهر

رییس اداره ورزش و جوانان تنگستان گفت: جشنواره مسابقات بازی‌های بومی و محلی استانی انتخابی کشور در تنگستان با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

معرفی برترین‌های جشنواره بومی محلی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس بهروزی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: این مسابقات به مناسبت عید سعید فطر با شرکت 90 ورزشکار از شهرستان‌ها و شهرهای تنگستان، دشتی، دشتستان، جم، دیلم و شبانکاره در سالن ورزشی فریدنیا اهرم برگزار گردید.

بهروزی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: این مسابقات در بخش‌های تیر اندازی (بانوان و آقایان)، کشتی محلی باشال ( آقایان ) و کنده زنی (الختر) با هم به رقابت پرداختند که تیم تنگستان در مسابقات تیر اندازی در دو بخش (آقایان و بانوان) و مسابقات کنده زنی (الختر) بانوان توانست مقام اول تیمی را از آن خود کند.

وی تصریح کرد: در بخش‌های تیراندازی، علی آذربان از تنگستان، در کنده‌زنی بانوان (الختر) فاطمه حیدری از تنگستان، تیراندازی بانوان، نصرت میرزایی از تنگستان، کشتی باشال -85کیلوگرم سبحان پاکدامن و +85 علی محمد‌نژاد هر دو از دشتستان، کنده‌زنی آقایان عبدالرحیم نوذری و مهرداد چراغی از دشتستان و جم به‌عنوان نفرات برترانتخاب شدند.

اختتامیه این جشنواره با مراسم چوب‌بازی، اهدای لوح و جوایز به ورزشکاران و تیم‌های برتر به پایان رسید.

انتهای پیام/س10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول