اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گشت‌زنی نظامیان صهیونیست در مسجدالاقصی/یورش صهیونیست‌ها به خان یونس

گروهی از سربازان نیروی دریایی رژیم صهیونیستی صبح امروز سه‌شنبه با یورش به مسجدالاقصی اقدام به گشت‌زنی در صحن‌های این مسجد مقدس کردند.

گشت‌زنی نظامیان صهیونیست در مسجدالاقصی/یورش صهیونیست‌ها به خان یونس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، گروهی از سربازان نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در حالی که لباس نظامی بر تن داشتند، از سمت باب‌المغاربه و تحت حراست شدید یگان‌های ویژه پلیس این رژیم، به مسجدالاقصی یورش بردند.

یکی از کارکنان مسجدالاقصی نیز در این باره گفت که پیش از یورش سربازان نیروی دریایی به مسجدالاقصی، گروه‌های کوچکی از شهرک‌نشینان نیز به این مسجد یورش آوردند.

بر اساس این گزارش تعدادی از نمازگزاران و طلاب علم نیز در صحن‌های مسجدالاقصی حضور دارند که ناراحتی و خشم خود از هتک حرمت مسجدالاقصی را اعلام کردند.

یورش صهیونیست‌ها به شرق خان‌یونس

نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیلی نیز صبح امروز سه‌شنبه به صورت محدود به اراضی شهروندان در شرق استان خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه یورش بردند.

شاهدان عینی گفتند که حدود 6 دستگاه بولدوزر از داخل نوار مرزی حرکت کرده و اقدام به خاکبرداری و پاکسازی اراضی در شرق استان خان یونس کردند.

بر اساس این گزارش نیروهای اشغالگر تقریبا هر روز اقدام به یورش در مرزهای شرقی و شمالی کرده و توافقنامه آتش‌بس را که با نظارت مصر در قاهره به امضا رسیده است، نقض می‌کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول