اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

الازهر: یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی پیامدهای ناگواری خواهد داشت

الازهر مصر با صدور بیانیه‌ای یورش‌ ده‌ها شهرک‌نشین به صحن‌های مسجدالاقصی تحت حراست نیروهای پلیس رژیم اشغالگر و گشت‌زنی آنها در مسجدالاقصی را محکوم کرد.

الازهر: یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی پیامدهای ناگواری خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، الازهر در بیانیه خود یورش مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را محکوم و حاکمان عرب و مسلمان و جامعه جهانی را به اقدام سریع برای توقف تجاوزات برنامه‌ریزی شده و مستمر و نیز احترام گذاشتن به احساسات بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان در جهان فراخواند.

الازهر همچنین نسبت به تکرار این حادثه و پیامدهای ناگوار آن که در مقابل چشمان همه صورت می‌گیرد بدون اینکه پاسخ قاطعی به آن داده شود، هشدار داد.

گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز نیز به مسجدالاقصی یورش بردند و این در حالی است که مسجدالاقصی در ایام ماه رمضان بیشتر اوقات به روی شهرک‌نشینان بسته بود.

شاهدان عینی در مسجدالاقصی گفتند که شهرک‌نشینان به صورت گروه‌های کوچک و سازماندهی شده به مسجدالاقصی یورش برده و در صحن‌های آن شروع به گشت‌زنی کردند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول