اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی خبر داد

جمع‌آوری 6 میلیارد ریال زکات فطره در خراسان رضوی

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: در مرحله ابتدایی جمع‌آوری زکات فطره در سطح استان تاکنون 6 میلیارد ریال زکات فطره جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 6 میلیارد ریال زکات فطره در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سلمان دانشور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: زکات در ابعاد مال و فطره پرداخت می‌شود که هر دو به عنوان واجب الهی مطرح هستند و اولویت هزینه‌کرد آن با فقرا و در محل آن است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با همکاری اصناف، مساجد، حسینیه‌ها و دفاتر این نهاد در سراسر استان یک‌هزار پایگاه جمع‌آوری زکات فطره را از روز عید فطر به مدت دو روز در سراسر استان برپا کرد.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی تصریح کرد: در شمارش اولیه، میزان جمع‌آوری زکات فطره از این پایگاه‌ها تاکنون 6 میلیارد ریال بوده و این آمار در حال افزایش است.

وی اظهار داشت: از مبلغ فوق، دو میلیارد و 500 میلیون ریال زکات فطره از مشهد مقدس جمع‌آوری شده است.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با بیان این‌که زکات فطره جمع‌آوری شده هنوز در حال شمارش است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی و میزان پایگاه‌های مستقر شده در استان، زکات فطره جمع‌آوری شده در روستاها، حسینیه‌ها، مساجد، اصناف و پایگاه‌های سیار در حال شمارش است.

وی در پایان پیش‌بینی جمع‌آوری زکات 10 میلیارد ریالی را عنوان کرد و گفت: میزان مشارکت مردم و جمع‌آوری زکات فطره در خراسان رضوی حاکی از آن است که به این آمار دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول