اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر:

700 دستگاه کانکس بین زلزله‌زدگان شنبه و طسوج توزیع شده است

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: برای اسکان موقت زلزله‌زدگان، تاکنون 700 دستگاه کانکس در اختیار آنان قرار گرفته و پیگیری برای تامین 300 دستگاه دیگر در دست انجام است.

700 دستگاه کانکس بین زلزله‌زدگان شنبه و طسوج توزیع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، کاظم مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: در ادامه کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی، برخی اقلام جهیزیه برای 140 نفر از زوج‌های جوان با اعتبار 1400 میلیون ریال تامین شد.

وی در مورد بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌‌زده نیز بیان کرد: تعداد یک هزار و 238 واحد مسکونی در حال احداث که پیشرفت فیزیکی تعداد 350 واحد آن تا اجرای عملیات سقف انجام شده است.

مرادی افزود: عملیات احداث چمن مصنوعی در روستای درویشی پایان یافته، چمن مصنوعی شهر شنبه در حال اجراست و عملیات تکمیل سالن ورزشی خسارت دیده شهر شنبه ادامه دارد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر اضافه کرد: برنامه ریزی و بازسازی 25 مسجد، حسینیه و بقاع متبرکه و تعیین متولی ساخت و ساز از طریق خیرین و نظارت بنیاد مسکن و استانداری از دیگر اقدامات در دست انجام در مناطق زلزله‌زده است.

مرادی اضافه کرد: همچنین برنامه ریزی و بازسازی 16 مدرسه و تعیین متولی ساخت و ساز از طریق خیرین با محوریت و نظارت اداره کل نوسازی مدارس و استانداری در دست انجام است.

وی در ارتباط با رموز موفقیت در مدیریت بحران و جلوگیری از انتشار اخبار کذب و مقابله با هجمه‌های تبلیغاتی بیگانگان در حادثه زلزله شنبه و طسوج گفت: فرماندهی واحد توسط استاندار و معاون عمرانی، مدیریت اخبار و اطلاع رسانی، ایجاد مدیریت محله‌ای و تقسیم بندی وظایف فرمانداران، بخشداران، شهرداران، مدیران کل ستاد استانداری و همچنین مدیران کل دستگاه های اجرایی استان با هدف سازماندهی هرچه بهتر و تسریع و تسهیل در عملیات خدمات رسانی به مناطق خسارت دیده و انجام مانورهای آمادگی نقطه صفر در سالهای قبل و برگزاری رزمایش 20 هزار نفری بسیج با پشتیبانی کامل روسای کارگروه‌های تخصصی و شورای هماهنگی مدیریت بحران از رموز موفقیت در مدیریت بحران حادثه زلزله شنبه و طسوج بود.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول