اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کرمان عنوان کرد‌

اختصاص 5 زمین تمرین‌ به رقابت‌های ‌فوتبال قهرمانی آسیا در کرمان

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: پنج زمین تمرین برای تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های مقدماتی فوتبال زیر 19 سال آسیا در کرمان در نظر گرفته‌ایم.

اختصاص 5 زمین تمرین‌ به رقابت‌های ‌فوتبال قهرمانی آسیا در کرمان

مراد حاج‌جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان‌ اظهار داشت: رقابت‌های مقدماتی فوتبال زیر 19 سال آسیا‌ مهرماه ‌سال‌جاری به میزبانی کرمان و در ورزشگاه شهید باهنر برگزار می‌شود‌. 

وی با تاکید بر این‌که بهترین امکانات را در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهیم، عنوان کرد: بر ‌اساس برنامه‌ریزی انجام شده تیم‌ها در زمان استراحت خود از اماکن تاریخی و گردشگری استان کرمان دیدن می‌کنند همچنین برای اسکان و تسهیل در رفت و آمد تیم‌ها تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان افزود: برنامه‌ریزی در رابطه با برگزاری مسابقات، زمین تمرین، اسکان تیم‌ها، برنامه‌های هیئت فوتبال کرمان برای بازدید تیم‌های شرکت کننده از این استان، اخذ ویزا و شرایط کامل برای برگزاری میزبانی رقابت‌های مقدماتی زیر 19 سال آسیا در حال انجام است.

وی با قدردانی از اعتماد فدراسیون فوتبال به دلیل اعطای میزبانی به کرمان‌ گفت: از این‌که این فرصت در اختیار هیئت فوتبال استان کرمان قرار داده شد تا بتوانیم به عنوان میزبان رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا خدمت کنیم‌، سپاسگزاریم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتبال کشور‌ اظهار داشت: کرمان تجربه میزبانی رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های آسیا را داشته است اما به عنوان میزبان برای مسابقاتی که به صورت مجتمع و با حضور تیم‌های مختلف برگزار می‌شود‌ با برگزاری این رقابت‌ها نخستین تجربه خود را کسب می‌کند.

حاج‌جعفری‌ تصریح کرد: بر این اساس از مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست داریم همکاری همه جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم میزبان خوبی برای این دوره از رقابت‌ها باشیم.

انتهای پیام/80011/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول