اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فجر سپاسی شیراز:

کادر فنی و بازیکنان فجر سپاسی نیاز به فرصت برای جبران نتایج دارند

سرپرست تیم فجر سپاسی شیراز گفت: کادر فنی و بازیکنان فجر سپاسی نیاز به فرصت برای جبران نتایج ابتدای فصل دارند و قضاوت زودهنگام در این مورد صحیح نیست.

کادر فنی و بازیکنان فجر سپاسی نیاز به فرصت برای جبران نتایج دارند

محمد عاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: نتیجه نگرفتن فجر در چهار بازی ابتدایی لیگ برتر بیشتر ناشی از اشتباهات فردی بوده و کل تیم در باخت‌ها مقصر نبوده است.

وی افزود: با گذشت زمان از شروع لیگ، کادر فنی ترکیب مورد نظر خود را شناخته است و در بازی‌های آینده فوتبال هماهنگی بهتری از تیم فجر خواهیم دید.

عضو هیئت مدیره باشگاه فجر سپاسی تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه مدیران باشگاه و تیم، معطوف به جبران نتایج است و جلساتی در این زمینه در باشگاه داشته‌ایم.

عاری خاطرنشان کرد: غلامحسین پیروانی سرمربی باتجربه فجر و بازیکنان، پتانسیل خروج از بحران فعلی را دارند و این تیم در سال‌های گذشته چنین بحران‌هایی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

سرپرست تیم فجر سپاسی بیان کرد: کادر فنی این تیم مورد اعتماد و حمایت مدیران باشگاه قرار دارد و برای نتیجه گرفتن تا آخرین بازی مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برای رهایی از بحران تیم فجر تماشاگران شیرازی باید در بازی‌های خانگی صبور باشند و از تیم محبوب شهرشان حمایت کنند تا شاهد حضور پر قدرت فجر در ادامه لیگ باشیم.

این مسئول باشگاه فجر اذعان داشت: تمام بازی‌های لیگ برتر در حکم یک فینال برای کسب امتیاز است و دو بازی آتی خانگی فجر مقابل تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی با وجود سخت بودن، فرصت مناسبی برای کسب امتیاز است.

عاری در پایان گفت: هنوز در ابتدای راه مسابقات لیگ هستیم و با توجه به نزدیک بودن فاصله امتیاز تیم‌ها فرصت خوبی برای جهش در جدول داریم.

به گزارش فارس، زردپوشان محبوب شهر شیراز تاکنون نتایج ضعیف و غیرمنتظره‌ای در لیگ سیزدهم کسب کرده‌اند و فوتبال‌دوستان بی‌صبرانه منتظر پیروزی‌های تیم فجر در مسابقات آینده هستند.

انتهای پیام/2448/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول