اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه اردبیل انجام شد

بازگشایی و آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه جعفریه خلخال

حوزه علمیه جعفریه خلخال با حضور مسئولان استانی بازگشایی شد.

بازگشایی و آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه جعفریه خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز با حضور امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حوزه علمیه خلخال برای سال جدید تحصیلی 93-92 برگزار شد موسس حوزه علمیه خلخال در سخنانی اظهار داشت: منطقه خلخال حوزه عالم‌پروری بوده و خدمات شایسته‌ای برای انقلاب انجام داده است.

 

 

 

آیت‌الله هیبت‌الله یکتایی به خدمات شایسته پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و تقویت مساجد به عنوان سنگر دین در آن عصر اشاره کرد و گفت: تلاش‌های امام راحل در راستای حاکمیت اسلامی در ایران بود که به نتیجه رسید.

یکتایی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جوانان در جامعه مورد توجه باشند و این توجه در سنگر مسجد به عنوان متمرکزترین مبادی وحدت و توسعه دین اسلامی باید مد نظر باشد و از جوانان در این محفل استقبال شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تقویت اسلام را تقویت پایه های مردمی عنوان نمود و گفت: جامعه نباید به زندگی دنیوی چشم دوخته و در آباد سازی زندگی اخروی و معنوی خود کوشا باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم مدیر حوزه علمیه خلخال نیز در سخنانی اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید از اساتید حوزه علمیه قم برای کیفیت بخشی بیشتر به تدریس برای طلاب برنامه‌ریزی و دعوت شده و امیدواریم این حوزه علمیه در سطح استان به عنوان حوزه نمونه فعالیت خود را از سر گیرد.

حوزه علمیه جعفریه خلخال در کوچه مسجد مهدیه خلخال واقع شده که این مجموعه در سال‌های گذشته به همت آیت‌الله هیبت‌الله یکتایی امام جمعه سابق خلخال تاسیس و پایه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/62008/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول