اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران خبر داد

امکان تولید کاغذ کتاب‌های درسی کشور در مازندران

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: امکان تولید کاغذ کتاب‌های درسی کشور در صنایع چوب و کاغذ مازندران وجود دارد.

امکان تولید کاغذ کتاب‌های درسی کشور در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ابوالفضل روغنی گلپایگانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران استان در نشستی خبری با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌های مازندران در توسعه شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران اظهار داشت: اصحاب رسانه در سطح استان تلاش خوبی در راستای حمایت از صنایع استان به ویژه این شرکت داشتند.

وی با قدردانی از تلاش مستمر رسانه‌های استانی به ویژه خبرگزاری فارس در مازندران، بیان داشت: رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی در کشور محسوب می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه کاغذ با قیمت کمتر از نرخ بازار با شرایط بهتری در اختیار اصحاب رسانه‌های مازندران قرار می‌گیرد، یادآور شد: سعی می‌کنیم هر خدمات و تسهیلات بیمه‌ای که قانون مقرر کرده است در اختیار خبرنگاران استان قرار دهیم.

وی رویکرد خود را از این نشست خبری با اصحاب رسانه ارائه عملکرد این شرکت در استان ندانست و افزود: در این نشست خبری فقط قصد استفاده از نظرات سازنده رسانه‌ها را دارم.

روغنی خاطر نشان کرد: اگر حمایت‌های اصحاب رسانه در سال‌های گذشته نبود، آسیب‌های جدی به شرکت چوب و کاغذ وارد می‌شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته آموزش و پرورش حرکتی برخلاف منویات رهبری انجام داد، گفت: شرکت صنایع چوب و کاغذ بخشی از اقتصاد ملی است اما برخی به دلیل منابع پولی و ارزی ارزان قیمت اقدام به واردات کاغذ می‌کنند.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران افزود: سال گذشته در تماس وزارت آموزش و پورش با این شرکت تمام کتاب‌های درسی پایه ششم ابتدای توسط این شرکت تولید و به وزارت آموزش و پرورش تحویل شد.

وی ادامه داد: صنایع چوب و کاغذ مازندران موفق شد با اهتمام نیروی انسانی بحران اجتماعی را از وزارت آموزش و پرورش دور کند و جلوی استیضاح وزیر را نیز بگیرد.

روغنی یادآور شد: در حالیکه وزارت آموزش و پرورش در مقطعی که باید از این شرکت حمایت می‌کرد اقدام به واردات کاغذ از شرکت‌های اروپایی کرد.

وی با اشاره به اینکه مصرف سالانه کاغذ آموزش و پرورش 50 هزار تن در سال است، اعلام کرد: امکان تولید تمام کاغذهای کتاب‌های درسی آموزش و پرورش در این شرکت وجود دارد.

انتهای پیام/86006/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول