اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

دادگاه جیرفت پرازدحام‌ترین شعبه استان کرمان است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: از میان حدود 180 شعبه استان کرمان پرازدحام‌ترین شعبه دادگاه شهرستان جیرفت است که با تلاش‌های مسئولان در راستای کاهش تراکم پرونده‌ها به خوبی عمل می‌شود.

دادگاه جیرفت پرازدحام‌ترین شعبه استان کرمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام علی توکلی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری این شهرستان با اشاره به ذکر «کلمه طیبه» در قرآن کریم اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی نیز شجره طیبه‌ای بود که هر سال ریشه آن عمیق‌تر و محکم‌تر و آثار و شاخ و برگ آن گسترده‌تر و فراگیرتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محصول این نظام در داخل و خارج بر کسی پوشیده نیست، افزود: در این نظام عملکرد، رفتار، مشی و موضع‌گیری ما در کیفیت این محصول مؤثر است، بنابراین ما هنگامی می‌توانیم، محصول خوبی برداشت کنیم که در این موارد خوب و مطلوب عمل کنیم.

توکلی مدیریت موفق را در گروی حسن ظن و تعامل ذکر و تصریح کرد: حسن ظن کلید همه خوبی‌ها است به گونه‌ای که اگر در جامعه میان افراد خوش‌بینی وجود نداشته باشد، فضایی کدر و بی‌روح پدید می‌آید.

وی با بیان اینکه حسن ظن کارآیی فراوانی دارد که می‌تواند، نتایج خوبی در پی داشته باشد، ابراز داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری نتیجه این حسن ظن «جذب حداکثری و دفع حداقلی» است و می‌تواند، تقویت اقتدار ملی و پیشرفت کارها را در پی داشته باشد.

شعبه جیرفت پرازدحام‌ترین شعبه استان کرمان

توکلی اوج تعامل را در میان مسئولان شهرستان جیرفت ذکر و عنوان کرد: محصول این تعامل رشد و پیشرفت اجتماعی است که با تعقل و تدبیر تمام مسئولان و همدلی آنان به وجود آمده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان شخصیت حقیقی مدیران را اثرگذار و بازدارنده خواند و گفت: شخصیت حقیقی مسئولان مکمل دو مؤلفه حسن ظن و تعامل است و به آن شخصیت و همچنین کارهای وی ماندگاری می‌دهد.

توکلی مؤثرترین ویژگی رئیس سابق دادگستری شهرستان جیرفت را شخصیت حقیقی وی دانست و بیان داشت: تبلور شخصیت حقیقی یک مدیر به ویژه در دستگاه قضایی به دلیل تراکم کارها حسن خلق، انصاف، شکیبایی و مدارا با مردم است.

وی اذعان داشت: از میان حدود 180 شعبه استان کرمان پرازدحام‌ترین شعبه دادگاه شهرستان جیرفت است که با تلاش‌های بسیار مسئولان و کارکنان آن در راستای کاهش تراکم پرونده‌ها به خوبی عمل می‌شود.

آب منطقه‌ای فعال‌تر عمل کند

توکلی با اشاره به سیل چند روز گذشته در شهرستان جیرفت خاطر نشان کرد: مسئولان امر نباید به مردم اجازه دهند که در بستر رودخانه‌ها ساخت و ساز داشته باشند تا از این طریق امنیت شهر را به مخاطره بیندازند.

وی با تأکید بر اینکه آب منطقه‌ای باید در این زمینه فعال‌تر عمل کند، اظهار داشت: امنیت شهر به این رودخانه‌های فصلی بستگی دارد، بنابراین باید با قاطعیت به تخریب منازلی که در این مسیر احداث شده است، بپردازند.

توکلی با اشاره به اینکه توسط شورای تأمین شهرستان جیرفت کارهای بسیار خوبی در راستای ارتقای امنیت این منطقه صورت گرفته است، تصریح کرد: امیدواریم همه مسئولان شهرستان با محوریت امام جمعه در راستای تأمین امنیت اقدام کنند.

انتهای پیام/80001/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول