اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کاراته مازندران:

چالوس نماینده مازندران در لیگ سبک‌های غیرکنترلی کاراته شد

سرپرست هیئت کاراته استان مازندران گفت: انشین کاراته چالوس تنها نماینده مازندران در مرحله چهارم لیگ سبک‌های غیرکنترلی مسابقات کشور است.

چالوس نماینده مازندران در لیگ سبک‌های غیرکنترلی کاراته شد

حسن ابراهیمی کارنامی سرپرست هیئت کاراته استان مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در ساری گفت: مرحله چهارم از دور رفت لیگ سبک‌های غیرکنترلی (آزاد) کاراته روز پنجشنبه هفته جاری در سالن شهید کبکانیان برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این مسابقات بر اساس قوانین و مقررات فدراسیون کاراته برگزار می‌شود.

ابراهیمی در مورد حضور تنها یک تیم از مازندران در این رقابت‌ها اذعان داشت: تنها نماینده مازندران در این دوره از رقابت‌ها انشین کاراته چالوس است که به دیدار حریفان می‌رود.

وی متذکر شد: این مسابقات راس ساعت 8 و 30 دقیقه آغاز می‌شود و در صورت عدم حضور به موقع تیم‌های حاضر، بر اساس نظر کمیته انضباطی لیگ کاراته آزاد، برای تیم غایب نمره منفی محاسبه می‌شود.

این مسئول ورزشی در مورد تعداد تیم‌های شرکت‌کننده و اینکه در چند مرحله برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: 10 تیم در این رقابت‌ها شرکت کردند که در دو مرحله برگزار می‌شود.

 ابراهیمی در پایان افزود: با فدراسیون کاراته صحبت‌هایی را انجام دادیم که اگر نهایی شود، بتوانیم میزبانی مسابقات کشوری را برعهده بگیریم.

انتهای پیام/86017/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول