اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کاراته مازندران خبر داد

حضور نماینده کاراته مازندران در مسابقات آسیایی

سرپرست هیئت کاراته استان مازندران گفت: فاطمه چالاکی، تنها نماینده مازندران در مسابقات آسیایی کاراته خواهد بود.

حضور نماینده کاراته مازندران در مسابقات آسیایی

حسن ابراهیمی‌کارنامی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در ساری گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان به میزبانی سالن شهید کبکانیان برگزار شد و در پایان کومیته‌کاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در امارات و جهانی اسپانیا مشخص شدند.

وی افزود: این رقابت‌ها در دو بخش کومیته تیمی و انفرادی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های آسیایی امارات و کومیته انفرادی رده سنی امید برای اعزام به جهانی اسپانیا برگزار شد.

ابراهیمی درباره دو مازندرانی حاضر در اردوی بزرگسالان یادآور شد: صبح امروز فاطمه چالاکی و زینب دوستداری در وزن 55 کیلوگرم رودرروی هم قرار گرفتند که در مبارزه نخست چالاکی چهار بر دو پیروز شد و در دومین مسابقه هم سه بر صفر به برتری رسید تا نماینده مازندران در این وزن در مسابقات قهرمانی آسیا شود. 

وی ادامه داد: در وزن 68 کیلوگرم رزیتا علیپور از مازندران مقابل کاپیتان تیم ملی بانوان پگاه زنگنه قرار گرفت و ابتدا چهار بر سه به برتری رسید، بازی دوم یک بر صفر به نفع زنگنه به پایان رسید و در بازی سوم هم زنگنه دو بر صفر حریفش را مغلوب کرد.

این مسئول در مورد حضور یک مربی از مازندران در این مسابقات خبر داد و افزود: سیده‌حلیم حسینی مربی با دانش مازندرانی که از خانواده کاراته محسوب می‌شوند به عضویت تیم ملی کاراته بانوان درآمد و این نویدی خوبی برای کاراته مازندران است. 

انتهای پیام/86017/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول