اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردکان در مجلس:

کمک واقعی مجلس در این شرایط دادن رای بالا به وزیران پیشنهادی است

نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: کمک واقعی مجلس در این شرایط، دادن رای بالا به وزیران پیشنهادی برای رفع مشکلات کشور است.

کمک واقعی مجلس در این شرایط دادن رای بالا به وزیران پیشنهادی است

محمدرضا تابش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: مردم به دولت تدبیر و امید، چشم دوخته‌اند و امیدوارند کابینه این دولت بتواند راهگشای مشکلات باشد.

وی افزود: ترکیب کابینه پیشنهادی ترکیبی اعتدالی است و فصل مشترک آرای ملی و مجموعه‌ای است که باهم معنا دارد.

تابش عنوان کرد: این کابینه ترکیبی به هم پیوسته و توانمند و متوجه به جهات مختلف سیاسی است، پس مناسب است به کل این کابینه رای اعتماد بدهیم.

وی تاکید کرد: کابینه پیشنهادی برای خارج کردن کشور از دایره مشکلات و مسائلی آمده است که متاسفانه جامعه به آنها گرفتار است.

تابش با اشاره به توانایی‌های برخی از وزرای پیشنهادی ادامه داد: آشنایی و تسلط وزیر خارجه پیشنهادی به حوزه ماموریت و قدرت آینده‌نگری او، بی‌تردید در خروج کشور از نگرانی‌های کنونی تاثیرگذار خواهد بود.

وی عنوان کرد: در حوزه نفت و انرژی، تجربه و کارآمدی وزرای معرفی شده می‌تواند تضمین کننده اجرای برنامه‌های مهم دولت در این حوزه باشد.

نماینده مردم اردکان در مجلس تصریح کرد: برنامه‌های حوزه اقتصادی دولت متناسب با مهم‌ترین نیازها و چالش‌های کشور است و وزرایی که معرفی شده‌اند، به طور قطع خواهند توانست با بهبود شاخص‌های اقتصادی و رونق تولید، عمران و آبادانی کشور و رفاه مردم را رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری، برنامه‌های دولت بسیار درخشان است و وزرای منتخب می‌توانند با بینش و روش اعتدالی که دارند «دانشگاه با ثبات و دارای تحرک علمی» و «مدرسه هوشمند و خلاق» را در کشور ایجاد کنند و توسعه دهند.

تابش اظهار داشت: در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز وزیران پیشنهادی از تناسب بالایی با حوزه‌های مسئولیت خود برخوردارند و توانایی تحقق شعارهای دولت را دارند.

وی افزود: در حوزه سیاست داخلی، قضایی، دفاع و امنیت، جامعه بیش از هرچیز به دنبال شرایط امن و به دور از ترس و نگرانی است و باید رویکردهای امنیتی و افراطی جای خود را به رویکردهای قانونی و مدنی بدهد و اسباب تحقق شعارهای ریاست جمهور در تامین آزادی‌ها و استیفای حقوق اساسی شهروندان و تقویت بنیه دفاعی کشور فراهم شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به برنامه‌ها و سخنان وزیران پیشنهادی در جلسات با نمایندگان، شاهد رفع محدودیت‌های موجود باشیم.

انتهای پیام/2464/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول