اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس فتای فرماندهی انتظامی قم:

کاربران در کافی‌نت‌ها احراز هویت می‌شوند

جانشین پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان قم گفت: طبق دستورالعمل جدید که به صورت سراسری در کل کشور اجرا می‌شود کاربرانی که قصد استفاده از امکانات کافی‌نت را دارند ملزم هستند که نسبت به ارائه مدرک شناسایی معتبر اقدام کنند.

کاربران در کافی‌نت‌ها احراز هویت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، داود احمدگل امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در عرصه امنیتی و انتظامی در سخنانی به بخشنامه جدید این پلیس در خصوص فعالیت کافی‌نت اشاره کرد و بیان داشت: طبق دستورالعمل جدید که به صورت سراسری در کل کشور اجرا می‌شود کاربرانی که قصد استفاده از امکانات کافی‌نت را دارند ملزم هستند که نسبت به ارائه مدرک شناسایی معتبر اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از جرائم اینترنتی از جمله برداشت از حساب‌ها در کافی‌نت‌ها انجام می‌شود بیان کرد: این اقدام با هدف ارتقای امنیت در فضای مجازی انجام می‌شود.

جانشین پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان قم با ارائه هشداری به شهروندان در خصوص ارسال پیامک‌های مشکوک اظهار کرد: از شهروندان تقاضامندیم که به هیچ وجه فریب این پیامک‌ها را نخورند و به هیچ وجه رمز دوم حساب و کد ملی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

وی در خصوص فعالیت برخی شهروندان از جمله جوانان در شبکه‌های اجتماعی گفت: برخی از شهروندان قصد خود؛ برای سفر را در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌کنند و سارقان از این طریق از خالی بودن منزل ایشان مطلع شده و نسبت به سرقت اقدام می‌کنند، به همین دلیل از مردم تقاضا داریم از ارائه اطلاعات این‌چنینی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

انتهای پیام/2258/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول