اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز فعالیت دولت اعتدال

نماینده خلخال مجوز نشریه «توسعه و عدالت» را گرفت

مجوز نشریه «توسعه و عدالت» به مدیر مسئولی دکتر جلیل جعفری بنه خلخال صادر شد.

نماینده خلخال مجوز نشریه «توسعه و عدالت» را گرفت

مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته‌نامه سراسری «توسعه و عدالت» در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به خلا موجود در جنوب استان در خصوص برخورداری از رسانه‌های مکتوب مجوز این نشریه در راستای پوشش این خلا دریافت شده است.

جلیل جعفری بنه خلخال خاطرنشان کرد: ما در سه سطح ملی، استانی و منطقه‌ای با رویکرد جدی بر مبنای دو محور توسعه و عدالت فعالیت خواهیم کرد.

وی یادآور شد:‌ هر چند خلخال و کوثر در حوزه مطبوعات سابقه درخشانی دارد و از اولین روزهای پیدایش صنعت چاپ و نشر روزنامه‌ها و جراید تا زمان حال شخصیت‌های ممتازی در این حوزه نقش‌آفرینی کرده‌اند و یکی از مناطقی که در این حوزه نیز همانند سایر حوزه‌ها بسیار تاثیر‌گذار بوده و رجال و بزرگان زیادی در این زمینه داشته است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: عمدتاً فعالیت این نخبگان در حوزه ملی بوده و در بخش منطقه‌ای علیرغم اخذ مجوزهای مختلف در دوره‌های متفاوت شاهد انتشار نشریه یا روزنامه‌ای نبودیم و اگر نشریه‌ای هم منتشر شده بسیار نامرتب بوده است.

جعفری بنه خلخال عنوان کرد: در این میان نباید از کوشش‌های تعدادی از علاقمندان و زحمتکشان این عرصه چشم پوشید که همواره کوشیده‌اند خلخال و کوثر در صفحات جراید آنها سهمی بسزا داشته باشد.

استاد دانشگاه امیر‌کبیر افزود: «توسعه و عدالت» خواهد کوشید با الگو قرار دادن دو شاه‌کلید توسعه و عدالت در زمینه‌های مختلف از ظرفیت‌های بالای انسانی و طبیعی خلخال و کوثر بنویسد.

وی بیان داشت: این نشریه تریبونی خواهد بود تا در پروسه توسعه و دستیابی به عدالت و رشد همه جانبه گام‌های جدی و موثری را بردارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به رغم تلاش‌های صورت گرفته در حوزه اطلاع‌رسانی هنوز بسیاری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های صوتی و تصویری و چاپی ما مغفول مانده و به تبع آن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خلخال و کوثر نیز در زمینه‌های مختلف هنوز هم پنهان مانده است که می‌توان از این تریبون بهترین استفاده را کرد.

وی ادامه داد: وجود نشریات در معرفی استعدادهای انسانی، گردشگری، فرهنگی، معدنی و کشاورزی، باغداری و دامداری خلخال و کوثر بسیار راهگشا خواهد بود و علاقمندان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با شناخت مضاعفی از این ظرفیت‌ها می‌توانند در این زمینه گام‌های جدی بردارند.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: علاوه بر موارد یاد شده وجود این نشریه می‌تواند پلی بین مردم و مسئولان باشد تا در یک فضای تعاملی خواسته‌ها و مطالبات مردم تبیین شود و در کنار آن عملکرد و کردارهای مسئولان نیز مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/62003/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول