اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه اعلام کرد

برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت در کرمانشاه

رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه گفت: جشنواره موسیقی مقاومت از تاریخ 23 الی 25 مرداد ماه سال‌جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت در کرمانشاه

شهاب متقی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برگزاری جشنواره موسیقی مقاومت (بخش جنبی) از تاریخ 23 الی 25 مرداد ماه سال‌جاری در کرمانشاه خبر داد و گفت: اثرات موسیقی بر جسم و روان فرد شنونده انکارناپذیر است و باید نوعی از موسیقی ترویج شود که در اعتقادات ملی و مذهبی ما ریشه دارد.

متقی‌فر ادامه داد: جشنواره موسیقی مقاومت به ترویج شعائر انقلابی می‌پردازد و باورها و حماسه‌های یک ملت را در قالب شعر و موسیقی بیان می‌کند که باید نسل به نسل در راستای انتقال آن تلاش شود.

رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه با تاکید بر اینکه این جشنواره با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد آفتابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه آغاز می‌شود، گفت: مراسم افتتاحیه این جشنواره رأس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه، 23 مردادماه در مزار شهدای کرمانشاه برگزار می‌شود.

متقی‌فر با بیان اینکه در شب نخست آغاز به‌کار این جشنواره شاهد اجرای گروه موسیقی محمد گلریز در سینما آزادی شهر کرمانشاه خواهیم بود، ادامه داد: اجرای گروه کودک کانی، تک‌نوازی بومی سرنا و دهل، تک‌نوازی بومی و اجرای گروه موسیقی از برنامه‌های شب دوم است.

وی افزود: برگزاری مراسم تقدیر از محمدرضا فتاحی و براگجر طمهاسبیان و اجرای گروه پیشکسوتان از دیگر برنامه‌های جشنواره موسیقی مقاومت در شب دوم این جشنواره است.

وی در خصوص برنامه‌های شب آخر این جشنواره گفت: اجرای گروه کودک کانی، تک‌نوازی بومی دوزله و دایره و اجرای گروه پیشکسوتان از این برنامه‌ها است.

رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه ادامه داد: تک‌نوازی بومی، اجرای گروه هارمونی و اجرای گروه باستان از برنامه‌های دیگر جشنواره در شب سوم خواهد بود.

به گفته متقی‌فر، برنامه‌های شب دوم و سوم جشنواره موسیقی مقاومت از ساعت 20 و 30 دقیقه شب شروع می‌شود و تا ساعت 23 و 15 دقیقه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2700/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول