اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آهنگ ساز لوح مثل ماه:

نخستین اثر موسیقایی کودک خراسان شمالی وارد بازار شد

آهنگ ساز آلبوم موسیقی مثل ماه با اشاره به اینکه این اثر به عنوان نخستین تولید آلبوم موسیقی کودک و نوجوان خراسان شمالی اخیرا رونمایی شد، گفت: این آلبوم برای استفاده کودکان در فروشگاه‌های عرضه محصولات کشور توزیع و وارد بازار شد.

نخستین اثر موسیقایی کودک خراسان شمالی وارد بازار شد

امید رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد توجه به سازهای اصیل ایرانی از جمله تار و سه تار از ویژگی‌های این اثر است.

این فعال هنری با بیان اینکه زحمت زیادی برای تولید این آلبوم با محوریت حوزه هنری خراسان شمالی کشیده شده است،‌ اظهار داشت: خوشبختانه این سازمان نگاه ویژه‌ای به تولید این قبیل آثار دارد.

وی با بیان اینکه این رویکرد باعث ارتقا و افزایش تولیدات آثار هنری در استان شده، افزود: ما با این نگاه ویژه حوزه هنری خراسان شمالی توانستیم نخستین آلبوم موسیقی کودک و نوجوان استان را تولید کنیم.

آهنگ ساز آلبوم موسیقی مثل ماه تاکید کرد: مخاطب ما در این آلبوم کودک است و ترانه‌های آلبوم به گروه سنی الف و ب اختصاص دارد.

رمضانی نگاه ویژه به موضوع خانواده در این اثر را برشمرد و افزود: اشعار مثل ماه مربوط به آثار شاعران شاخص چون جعفر ابراهیمی، مصطفی رحماندوست، افسانه شعبان‌نژاد و تکتم رمضانی بوده است.

وی قطعات این آلبوم را مثل ماه، دعای مامان، کی یاد داده، باد بازیگوش، رنگین کمان، نماز و قطعه بی کلام عنوان کرد.

آهنگ‌سازی مثل ماه را امید رمضانی، خوانندگی علیرضا رمضانی بر عهده داشته و حسن حصاری، حمید رمضانی و امید رمضانی نوازندگی کرده‌اند.

به گزارش فارس، مثل ماه نخستین تولید لوح موسیقی کودک و نوجوان خراسان شمالی اخیراً با حضور هنرمندان و شماری از مسئولان رونمایی شد.

انتهای پیام/63002/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول