اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه گیلان خبر داد

انتشار 50 نشریه در دانشگاه گیلان

معاون فرهنگی رئیس دانشگاه گیلان از تصویب انتشار حدود 50 نشریه به صورت گاهنامه در این دانشگاه خبر داد.

انتشار 50 نشریه در دانشگاه گیلان

ایرج شاکرنیا امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت انتشار نشریه در محیط دانشگاه را موجب افزایش سطح آگاهی قشر دانشجو دانست و اظهار کرد: این امر موجب ترغیب دانشجویان به شرکت در مسائل مختلف و انجام بیشتر  فعالیت‌های مفید دانشجویی می‌شود.

وی با بیان اینکه بودجه لازم در اختیار نشریات دانشگاه قرار می‌گیرد اذعان کرد: پس از اخذ مجوز، بودجه لازم برای هزینه‌های چاپ و ... در اختیار متولیان نشریات دانشگاهی قرار می‌گیرد.

این مسئول افزود: برای افزایش کیفیت این نشریات از لحاظ علمی‌ـ فرهنگی و دیگر زمینه‌ها مشاورانی در اختیار متولیان قرار داده می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه نشریات دانشجویی نقش عمده‌ای در سمت و سو دادن به افکار دانشجویی ایفا می‌کنند، از انتشار 50 نشریه مصوب در دانشگاه گیلان خبر داد.

شاکرنیا خاطرنشان کرد: به منظور تقویت عملکرد نشریات دانشجویی در ماه جلساتی را با حضور سردبیران نشریات دانشگاه برگزار می‌کنیم و در این جلسات ضمن بحث و تبادل نظر برای بهبود کیفیت نشریات و چگونگی گستردگی حوزه فعالیت آنها به تبادل نظر می‌پردازیم.

وی، با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی دانشگاه گیلان اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی دانشگاه گیلان در سال‌های اخیر عمدتاً در قالب دو موضوع کرسی‌های آزاداندیشی و طرح عفاف و حجاب اجرا می‌شد که از امسال بخش نماز و قرآن نیز به این محورها افزوده شده است.

معاون فرهنگی رئیس دانشگاه گیلان، با بیان اینکه به دانشجویانی که در این زمینه‌ها طرح‌های جدید و مخاطب‌پسند ارائه کنند بودجه‌های تشویقی تعلق می‌گیرد، افزود: از طرف دانشگاه و به منظور ترغیب دانشجویان به هم‌اندیشی و ارائه نظرات در زمینه موضوعات عفاف و حجاب، نماز و قرآن و کرسی‌های آزاداندیشی مبالغی به عنوان تشویق تا سقف پنج میلیون تومان برای طرح‌های برتر در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، ترغیب و تشویق دانشجویان به منظور شرکت در مسائل فرهنگی و بحث و تبادل نظر و ارائه طرح‌های نوین می‌تواند موجب تقویت ارزش‌های انقلابی و اسلامی و تشویق روحیه مشارکت در آنها شود و راهی برای مقابله با هجمه‌های دشمنان باشد.

انتهای پیام/2300/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول