اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت کرمانشاه عنوان کرد

حضور 50 روحانی اهل سنت در کارگاه آموزش تمهیدی حج

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان کرمانشاه گفت: 50 برادر و خواهر به‌مدت 20 روز در شهر کرمانشاه در کارگاه آموزش تمهیدی حج ویژه روحانیان اهل ‌سنت شرکت کردند.

حضور 50 روحانی اهل سنت در کارگاه آموزش تمهیدی حج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام جواد کرمی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه کارگاه آموزش تمهیدی حج ویژه روحانیان اهل‌سنت استان‌های کرمانشاه و کردستان در حسینیه هتل گلایول شهر کرمانشاه بیان داشت: این دوره با شرکت 50 برادر و خواهر به‌مدت 20 روز در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود و دوره تکمیلی نیز در مشهد مقدس خواهد بود.

کرمی با اشاره به اینکه در این دوره اساتید ارزشمند از بعثه مقام معظم رهبری به تدریس مباحث مربوطه می‌پردازند، تصریح کرد: حدود 83 روحانی به حج تمتع توسط بعثه مقام معظم رهبری اعزام شدند.

به گفته مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان کرمانشاه، سهمیه اهل سنت کرمانشاه برای حج تمتع از یک به دو و برای حج عمره از دو به چهار کاروان افزایش پیدا کرده است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اهل علم و ایمان، ارزش زیادی قائل است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: از دیدگاه اهل سنت، حج بر هر زن و مرد مسلمان (در صورت توان) واجب است و انکارکنندگان حج، کافر هستند.

ماموستا ملا محمد محمدی این دوره آموزشی را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اهل علم و ایمان، ارزش زیادی قائل است.

وی تاکید کرد: ما مسلمانان نیاز به وحدت داریم، چرا که دشمنان در حال اختلاف‌افکنی هستند و می‌خواهند به اسلام لطمه بزنند.

 

     انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول