اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم خبر داد

نصب بیش از 536 هزار شماره تلفن ثابت در استان قم

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: هم‌اکنون بیش از 536 هزار شماره تلفن ثابت در استان قم نصب شده که از این تعداد 445 هزار شماره مشغول به کار هستند.

نصب بیش از 536 هزار شماره تلفن ثابت در استان قم

سید اسدالله دهناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم واگذاری 30 هزار شماره تلفن ثابت به متقاضیان را در استان قم تا پایان سال جاری مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: افزایش واگذاری تلفن‌های ثابت به متقاضیان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که امسال در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مقرر شده است تا پایان سال 30 هزار شماره تلفن ثابت دایر شود که از این تعداد از ابتدای امسال تاکنون بیش از 9 هزار خط تلفن ثابت دایر شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با اشاره به واگذاری تلفن ثابت به بخش‌ها و روستاها بیان داشت: بخشی از این 30 هزار شماره تلفن ثابت در روستاها و بخش‌ها و شهرهای تابعه استان به متقاضیان واگذار شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: در حال حاضر 536 هزار شماره تلفن ثابت در استان قم نصب شده است که از این تعداد 445 هزار شماره مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به کسب رتبه هشتم کشوری در زمینه نفوذ تلفن ثابت در استان قم تا پایان سال گذشته خاطرنشان کرد:‌ اکنون ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان قم که یکی از مهم‌ترین وسایل ارتباطی به شمار می‌رود به بیش از 68.37 درصد رسیده است.

انتهای پیام/78005/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول