اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق شرکت مخابرات سمیرم تاکید کرد

پوشش 98 درصدی تلفن ثابت و همراه در سمیرم

رئیس سابق اداره مخابرات سمیرم در مراسم تودیع و معارفه گفت: 98 درصد مناطق شهرستان سمیرم از پوشش تلفن ثابت و همراه برخوردار است.

پوشش 98 درصدی تلفن ثابت و همراه در سمیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، عبدالحمید پیرمرادیان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای اداره مخابرات سمیرم که با حضور حسین کشائی مدیرکل شرکت مخابرات استان اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان سمیرم برگزار شد، از پوشش 98 درصدی تلفن ثابت و همراه در این شهرستان خبر داد و گفت: 17 سایت تلفن همراه در مناطق صعب العبور شهرستان سمیرم برقرار است.

وی تعداد خطوط فعال تلفن همراه سمیرم را در سال 87، 2 هزار و 193 عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ضریب تلفن همراه در این شهرستان 43 درصد و تلفن ثابت 33 درصد است.

رئیس سابق اداره مخابرات سمیرم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره پرداخت و تصریح کرد: اصلاح فیبر نوری شهرستان، طرح و نصب تجهیزات زرقام آباد، اجرای شبکه دولت قرین، اجرای فیبر نوری قلعه قدم، جمع آوری خطوط فیزیکی توابع از جمله اقدامات این اداره در شهرستان است.

این مسئول از فعالیت 14 باب مرکز تلفن و 14دفتر  روستایی در این شهرستان خبر داد و متذکر شد: دو دفتر خدمات دولت الکترونیک در روستاها و شهرهای سمیرم فعالیت می‌کنند.

بر اساس این گزارش ابراهیم امیدی کارشناس مسئول نظارت و پشتیبانی فنی اداره مخابرات سمیرم با 12 سال سابقه کاری به عنوان رئیس جدید اداره مخابرات سمیرم معرفی و از خدمات 14ساله رئیس سابق این اداره با اهداء هدایا و لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول